Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Försvinner min spar fil eller liknande då???Jag e inte så kunnig angående det här..kanske märks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Finns det inga motorcyklar? Ser bara bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Försvinner min spar fil eller liknande då???Jag e inte så kunnig angående det här..kanske märks.. Gör backup på Main.scm först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 - add these lines to gta.dat IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL Vad menas?Förklara så man kan förstå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 - add these lines to gta.dat IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL Vad menas?Förklara så man kan förstå.. Titta på första sidan av denna tråden, i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den filen ligger ju i en hög med massa andra DAT filer..Ska jag lägga filerna på samma ställe då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den filen ligger ju i en hög med massa andra DAT filer..Ska jag lägga filerna på samma ställe då eller?? Den filen ska du lägga in i DATA mappen och ersätta den gamla. (Glöm inte att göra backup). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Spelat kraschar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Spelat kraschar nu.. Alltså så jävla svårt är det inte. Läser du readme filen som oftast är med och har en grund utbildning i engelska så borde du klara dig fint. Om det kraschar så är det bara att ersätta de filer du har ändrat på/ersatt med backup filerna du förhoppningsvis gjort och försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ön var dubbelt så rolig med nrg500 än med fordonena som finns där, så det rekommenderas att hämta en sån eller spawna med fusk. En ball grej är att han tagit med drogpillret från VC som får allt att gå i slowmotion! Ballt ju =D. Det skulle vara bra om han fixat ett garage på ön så man kunde spara fordon där. Men rolig var den... Men jag tror han ville vara den första som släppte en mapmod, så han hade lite bråttom, han kan nog göra en bättre ö än det här. Hoppas han kommer att göra en update. =) Redigerad 29 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ön var dubbelt så rolig med nrg500 än med fordonena som finns där, så det rekommenderas att hämta en sån eller spawna med fusk. En ball grej är att han tagit med drogpillret från VC som får allt att gå i slowmotion! Ballt ju =D. Det skulle vara bra om han fixat ett garage på ön så man kunde spara fordon där. Men rolig var den... Men jag tror han ville vara den första som släppte en mapmod, så han hade lite bråttom, han kan nog göra en bättre ö än det här. Hoppas han kommer att göra en update. =) Jo, kan själv göra en liten update med det mesta ni Gtasajtare vill ha. Sen.. Notera dessutom att ingen Mapeditor användes för att göra detta, utan allt var gjort via IPL/IDE koder, dvs att det inte var så enkelt att göra detta heller. Redigerad 29 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag får inte mitt att funka :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ni måste starta ett nytt game annars funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ni måste starta ett nytt game annars funkar det inte Funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ja, du ska ersätta. Ska jag ta bort main.scm!! OCh sen lägga in modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska jag ta bort main.scm!! OCh sen lägga in modden! Först och främst ska du göra en backup för att vara på den säkra sidan. Därefter kopierar du in den nya där den gamla ligger. Du får du en möjlighet att ersätta, gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan man köra med den utan att ersätta main.scm filen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe.. kolla den här filmen då.. http://rapidshare.de/files/2709624/Film_0001.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Först och främst ska du göra en backup för att vara på den säkra sidan. Därefter kopierar du in den nya där den gamla ligger. Du får du en möjlighet att ersätta, gör det. På tal om MAIN.scm jag har tagit väck den av mistag :'( någon vänlig själ som skulle vilja lägga upp den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts