Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Godkänd: Länk.. Tryck på C för att spawna alla fordon igen. Tryck på H för NOS. Scrn: Redigerad 30 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Väntar på bekräftelse.. Scrn: Oh my dear lord....thats siiiiick!....med andra ord fy satan va nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var på kartan ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Var på kartan ligger den? Man kommer att spawnas där.. Den ligger under Santa Marina, Los Santos. Redigerad 29 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ballt!!!! Ska tanka direkt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 In på msn med dig! Ontopic: Fan vad nice.. Kommer det finnas fordon på parkeringsplatsen tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ace: Loggar in Redigerad 29 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kommer monstertrucken vara där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kommer monstertrucken vara där? Nej. Testa så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej. Testa så får du se Har tyvärr inte SA på den här datorn kommer inte kunna spela före söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hur läggar man in modden? EDIT:Finns på gtamods.com nu.. Redigerad 29 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 - add these lines to gta.dat IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL Hur menas det? Jag öppnar gta.dat, men jag är inte säker på vad som ska skrivas var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 - add these lines to gta.dat IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL Hur menas det? Jag öppnar gta.dat, men jag är inte säker på vad som ska skrivas var... Lägg bara in dem, behöver inte vara i ordning. Om du är osäker så bifogar jag min gta.dat fil här så du kan ersätta din med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Lägg bara in dem, behöver inte vara i ordning. Om du är osäker så bifogar jag min gta.dat fil här så du kan ersätta din med den. Tack, men jag fick det precis att funka! Ska precis börja nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad är ön gjord i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad är ön gjord i? 3dsmax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det ligger redan en main fil i scripts..ska jag ersätta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 3dsmax. Fanns det inget dff filter eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det ligger redan en main fil i scripts..ska jag ersätta?? Ja, du ska ersätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts