Jump to content

Nagelbitare

Stevex
 Share

Brukar du bita på naglarna?  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Tugga på armen eller nått.

när jag har tråkigt så kan jag börja gnaga lite på insidan av kinden å läppen, sen börjar de blöda så fortsätter man så blöder man jättemycket.

det gör inte så ont, snarare skönt :lol:

:lol: så brukar ja oxo göra.. bita på under läppen lite överallt.. så skinnet försvinner.. så suger man ur blod.. eller låter de rinna ut.. så härligt.. och i kinden.. så man börjar blöda.. sen ska man suga ut en massa blod.. as gott :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure: så brukar ja oxo göra.. bita på under läppen lite överallt.. så skinnet försvinner.. så suger man ur blod.. eller låter de rinna ut.. så härligt.. och i kinden.. så man börjar blöda.. sen ska man suga ut en massa blod.. as gott :(

Trodde jag var den enda :wub:

Har du nånsin bitit som satan å samlat blod å samlat blod så man knappt kan gapa, å sen spotta i ett handfat eller nått. det är lite småcoolt...

En gång när jag såg på massa filmer så började ja gnaga, sen loskade jag ut det i en sån där 50 cl flaskas, lyckades fylla hela med blod , å lite saliv, eftersom det blir automatiskt..

Är beroende :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde jag var den enda :unsure:

Har du nånsin bitit som satan å samlat blod å samlat blod så man knappt kan gapa, å sen spotta i ett handfat eller nått. det är lite småcoolt...

En gång när jag såg på massa filmer så började ja gnaga, sen loskade jag ut det i en sån där 50 cl flaskas, lyckades fylla hela med blod , å lite saliv, eftersom det blir automatiskt..

Är beroende :lol:

Haha.. ja... kan gö så ibland när ja e me kompisar för o skrämma dmo.. eller nåt.. de e kul :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån annan som ibland brukar bita på tånaglarna...?

Mm... finns fan inget som en stortånagel att tugga på, seriöst. Tånaglarna är bra på det sättet att de verkar växa snabbare också.

Ja, jag är inbiten (haha) nagelbitare. Tar även nålar och river bort skinn från fingrarna, så mina händer liknar mest Freddy Krüegers. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor