Frenzy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 NEJ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MÅSTE HA NÅGOT ATT BITA I!!!! AHA! Naglar!! Tugga på armen eller nått. när jag har tråkigt så kan jag börja gnaga lite på insidan av kinden å läppen, sen börjar de blöda så fortsätter man så blöder man jättemycket. det gör inte så ont, snarare skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tugga på armen eller nått. när jag har tråkigt så kan jag börja gnaga lite på insidan av kinden å läppen, sen börjar de blöda så fortsätter man så blöder man jättemycket. det gör inte så ont, snarare skönt så brukar ja oxo göra.. bita på under läppen lite överallt.. så skinnet försvinner.. så suger man ur blod.. eller låter de rinna ut.. så härligt.. och i kinden.. så man börjar blöda.. sen ska man suga ut en massa blod.. as gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tur att man inte är edn ände som gör de:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 så brukar ja oxo göra.. bita på under läppen lite överallt.. så skinnet försvinner.. så suger man ur blod.. eller låter de rinna ut.. så härligt.. och i kinden.. så man börjar blöda.. sen ska man suga ut en massa blod.. as gott Fasen också. Jag som hade slutat med det. Nu gör ni mig sugen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fasen också. Jag som hade slutat med det. Nu gör ni mig sugen igen. Förlåt.. men de e ju så gott ni nagelbitare.. ni kan väll typ köpa nåt hårt grejs som inte går sönder o sitta o tugga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Förlåt.. men de e ju så gott ni nagelbitare.. ni kan väll typ köpa nåt hårt grejs som inte går sönder o sitta o tugga på? Tuggleksaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Förlåt.. men de e ju så gott ni nagelbitare.. ni kan väll typ köpa nåt hårt grejs som inte går sönder o sitta o tugga på? Pennor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 så brukar ja oxo göra.. bita på under läppen lite överallt.. så skinnet försvinner.. så suger man ur blod.. eller låter de rinna ut.. så härligt.. och i kinden.. så man börjar blöda.. sen ska man suga ut en massa blod.. as gott Jävla vampyrer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jävla vampyrer Passa dig riktigt noga du.. annars kommer ja när du sover... grrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nån annan som ibland brukar bita på tånaglarna...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nån annan som ibland brukar bita på tånaglarna...? Nä, har testat, nådde knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 så brukar ja oxo göra.. bita på under läppen lite överallt.. så skinnet försvinner.. så suger man ur blod.. eller låter de rinna ut.. så härligt.. och i kinden.. så man börjar blöda.. sen ska man suga ut en massa blod.. as gott Trodde jag var den enda Har du nånsin bitit som satan å samlat blod å samlat blod så man knappt kan gapa, å sen spotta i ett handfat eller nått. det är lite småcoolt... En gång när jag såg på massa filmer så började ja gnaga, sen loskade jag ut det i en sån där 50 cl flaskas, lyckades fylla hela med blod , å lite saliv, eftersom det blir automatiskt.. Är beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tuggummi är jättebra att tugga på. Kansk hörs men ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Trodde jag var den enda Har du nånsin bitit som satan å samlat blod å samlat blod så man knappt kan gapa, å sen spotta i ett handfat eller nått. det är lite småcoolt... En gång när jag såg på massa filmer så började ja gnaga, sen loskade jag ut det i en sån där 50 cl flaskas, lyckades fylla hela med blod , å lite saliv, eftersom det blir automatiskt.. Är beroende Haha.. ja... kan gö så ibland när ja e me kompisar för o skrämma dmo.. eller nåt.. de e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jepp jag är nagelbitare men biter inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nån annan som ibland brukar bita på tånaglarna...? Mm... finns fan inget som en stortånagel att tugga på, seriöst. Tånaglarna är bra på det sättet att de verkar växa snabbare också. Ja, jag är inbiten (haha) nagelbitare. Tar även nålar och river bort skinn från fingrarna, så mina händer liknar mest Freddy Krüegers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ja brukar också tugga bort skinnet som är längst ute på tummarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Heja arbetarhänder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts