xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Själv är man trogen nagelbitare, naglarna håller sig så lagomt långa hela tiden Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Aldrig att jag biter på naglarna Offtopic:funny är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vote: Nein. Men har en syrra som inte klippt naglarna på två år eftersom hon alltid biter av naglarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tänker iaf på att det är som att slicka på en toalettring. Då slutade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bet under tiden jag såg denna undersökningen ... Var det bara en slump eller.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag tänker iaf på att det är som att slicka på en toalettring. Då slutade jag. Det beror ju på hör mycket skit som ligger på toalettringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej är ju nästan barnsligt att göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej är ju nästan barnsligt att göra det... Jag vet därför ska ja sluta, det blir tuggummi i massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej! Jag har släppt mitt beroende för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vote: Ja, and I'm damn proud of it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är det som att slicka på en toalettstol även om man precis har tvättat händerna då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 BIter inte, använder fingarna. å . går inte å förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Räknas det att bita på andras naglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Räknas det att bita på andras naglar? Smaskens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Varför biter ni på naglarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Varför biter ni på naglarna? MÅSTE HA NÅGOT ATT BITA I!!!! AHA! Naglar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag fattar fan inte hur vissa kan tycka att det är som att slicka på en toalettring... Och ja jag biter... Vill sluta men det är så svårt. Inte så fräsht häller om man är på nån fest och biter alla bara kollar... Funkar ju nästan inte med sånt där Slutabita nagelack som man lackar på naglarna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MÅSTE HA NÅGOT ATT BITA I!!!! AHA! Naglar!! Tugga på nåt annat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts