Curly Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har gjort det förut, men slutat nu. Mycket stolt över mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har gjort det förut, men slutat nu. Mycket stolt över mig själv Jag vill också sluta, några knep? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vill också sluta, några knep? Nej, tyvärr inte. Jag gjorde det mindre och mindre utan att tänka på det, till slut så slutade jag helt, också utan att tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vill också sluta, några knep? Gå långsamt över till att slicka toalettringen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gå långsamt över till att slicka toalettringen istället. Varför tycker ja plötsligt att alla dina skämt är roliga, är jag trött och lättroad eller bara allmänt sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vill också sluta, några knep? Gör som jag, träffa psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Varför tycker ja plötsligt att alla dina skämt är roliga Du behöver nog göra det GTApimp tipsar om här ovan, tyvärr. Redigerad 29 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför tycker ja plötsligt att alla dina skämt är roliga, är jag trött och lättroad eller bara allmänt sjuk För att dem är roliga. Eller det där om toalettringen var väl inte särskilt roligt men annars kan han varra underhållande som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför tycker ja plötsligt att alla dina skämt är roliga För att klockan är natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 För att klockan är natt Jo ja tippade på det men var inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jo ja tippade på det men var inte säker Tss...hade du läst det i morse hade du tyckt det var minst lika kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tss...hade du läst det i morse hade du tyckt det var minst lika kul... Då sitter natthumorn fortfarande i smartass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VOTE: Ja, men endast när jag har tråkigt eller är nervös. Så när jag skulle hem från Grekland va det en blandning så jag käkade tre paket tuggumi istället. Hade lite ont i käkarna sedan . Det är det värt. Det är jobbigt att bita på naglarna. Dom blir fula. Men det där med bacillerna så är det ju mestadels sina egna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tss...hade du läst det i morse hade du tyckt det var minst lika kul... Inte riktgt lika kul men ändå roliga, är ja den ända som tycker Funnys skämt är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 är ja den ända som tycker Funnys skämt är bra? Förmodligen... Men det beror inte på att mina skämt är dåliga, det beror på att befolkningen är totalt humorbefriat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Inte riktgt lika kul men ändå roliga, är ja den ända som tycker Funnys skämt är bra? Ja. Fast hade man avstått Conan O Brien idag då hade jag nog garvat åt han. Edit: Från Nagelbitning till Natthumor till Funnylins alla sorters skämt. Det är nått konstigt med detta forum. Redigerad 29 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Förmodligen... Men det beror inte på att mina skämt är dåliga, det beror på att befolkningen är totalt humorbefriat. Ok 2 på hela forumet som har humor, det här är inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Inte längre. har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Japp. Har slutat 3 gånger men har fallit tillbaka igen( har heroin i naglarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har slutat 3 gånger men har fallit tillbaka igen( har heroin i naglarna). Jag kommer över på Måndag och biter på dina naglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts