Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Själv är man trogen nagelbitare, naglarna håller sig så lagomt långa hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej, biter inte på naglarna. Kommer aldrig att göra det heller. Som att slicka på en toalettsits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Null vote: jag biter inte, jag tuggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ibland.. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Null vote: jag biter inte, jag tuggar... Ja tänkte ta tugga men ja tyckte de lät så... ja vet inte men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej det är jag inte ! Jag har alltid trott att du va de okka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej, händer bara någon enstaka gång. Dock brukar jag slita/riva bort naglarna istället. Fast en gång har jag faktiskt bitit på tånaglarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fast en gång har jag faktiskt bitit på tånaglarna Jag är inte säker men kan också ha gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej för tusan, jag har ju bacillskräck för bövelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej för tusan, jag har ju bacillskräck för bövelen. Andas ja på dig så lär du dö av chock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja tänkte ta tugga men ja tyckte de lät så... ja vet inte men.. Det är en stor skillnad: jag tuggar ENDAST, jag biter aldrig av det hela... ..fast ibland så går nageln i fråga av, men det är inte avsiktligt! Tihi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bara tånaglarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är en stor skillnad: jag tuggar ENDAST, jag biter aldrig av det hela... ..fast ibland så går nageln i fråga av, men det är inte avsiktligt! Tihi =) Köp tuggumi för kravallartade situationer utanför konsum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bara tånaglarna... Fast en gång har jag faktiskt bitit på tånaglarna Hur kan ni, ja tror inte KalleR var seriös men man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ibland. Vote: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur kan ni För att det smakar mint. Mint är gott. *Funny biter av sig ena stortån* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) För att det smakar mint. Mint är gott. *Funny biter av sig ena stortån* Dina skämt gör så ja nästan vill göra det på riktigt, kan känna mint smak i munnen (Hjälp mig :'( ) Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Vote:Nej(men är fd. Nagelbitare) Jag har det inte så jättestressigt i livet. Redigerad 30 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej fan heller. Men när jag var liten då fick jag gå till nån psykolog för att jag bet så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts