_Ante_91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur skaffar man crack av dom dära knarklangarna på gatorna ? Om man stannar vid en så frågar han ju en men om jag svarar YES ( H pil ) Så säger bara CJ : " Get the hell out of here ". Hur gör jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Man kan inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad !? Kan man inte köpa crack !? Nej gudförbannat - Men gud... JAG SOM VILLE BLI HÖG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hahaha, jag trodde du va ute NOCD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men jag vill köpa ! Det står ju att det går + Att jag har frågat folk rfån Frankrike, Uk, USA ( Mina härliga kontakter ) och dom köper bara och blir snurriga... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Omg man kan inte köpa.. Säger man nej till dom börjar dom skjuta.. Säger man ja ångrar sig CJ och börjar säga massor med saker till langaren som blir arg och börjar skjuta mot CJ.. de slutar med vapen-krig hursomhelst.. Åtminstone på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Omg man kan inte köpa.. Säger man nej till dom börjar dom skjuta.. Säger man ja ångrar sig CJ och börjar säga massor med saker till langaren som blir arg och börjar skjuta mot CJ.. de slutar med vapen-krig hursomhelst.. Åtminstone på PS2 För mig börjar dom springa iväg istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hahaha, jag trodde du va ute NOCD NODVD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Omg man kan inte köpa.. Säger man nej till dom börjar dom skjuta.. Säger man ja ångrar sig CJ och börjar säga massor med saker till langaren som blir arg och börjar skjuta mot CJ.. de slutar med vapen-krig hursomhelst.. Åtminstone på PS2 Inte på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Inte på PC Jo för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jo för mig. För mig är CJ bara väldigt kaxig på båda alternativen och drugdealern typ bara håller käft. Redigerad 29 juni, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts