The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jepp. Alltid trevligt. Första saken d.v.s. Jag har börjat lyssna på Tupac lite. Så jäkla skönt beat i 4 My Niggaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har börjat lyssna på Tupac lite. Så jäkla skönt beat i 4 My Niggaz Jepp, hur tycker du Foxy Brown låter i den låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jepp, hur tycker du Foxy Brown låter i den låten då? Lyssnar på den nu. Är det bruden som han eh.. battlar med? Skönt samspel mellan dom. Har du nån mer låt man bara måste höra. Har en hel del skivor med han och Biggie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Lyssnar på den nu. Är det bruden som han eh.. battlar med? Skönt samspel mellan dom. Har du nån mer låt man bara måste höra. Har en hel del skivor med han och Biggie. Nåt man måste höra...hmm...de flesta brukar gilla låtar som Troublesome'96 Brendas got a baby 2 of amerikaz most wanted(Gangsta party) Trapped Hold ya head All eyez on me Changes California love Fuck all y'all Ambitionz az a Ridah(Denna har störtskönt beat, speciellt om man har bra hörlurar. Det har de flesta men men...) Det finns fler man "måste" höra, men de här är väl ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nåt man måste höra...hmm...de flesta brukar gilla låtar som Troublesome'96 Brendas got a baby 2 of amerikaz most wanted(Gangsta party) Trapped Hold ya head All eyez on me Changes California love Fuck all y'all Ambitionz az a Ridah(Denna har störtskönt beat, speciellt om man har bra hörlurar. Det har de flesta men men...) Det finns fler man "måste" höra, men de här är väl ett par. Dvs. "Best of"-skivan, typ... Den är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Dvs. "Best of"-skivan, typ... Den är najs. Jag vet inte om jag håller med The greatest hits skivan med Tupac, jag skulle nog inte tagit de låtarna de tog. Jag skulle nog behållit några, men bytt ut några också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Raggas lite brudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "2 of amerikaz most wanted(Gangsta party)" HAHAHHAHAHAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "2 of amerikaz most wanted(Gangsta party)" HAHAHHAHAHAHAHAHAH! Vad vill du ha sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 att du är bjuden till mitt gangzta partYYY på lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag är också ensam :'( Har inga vänner :'( Fast jag är en trevlig och snäll kille :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 att du är bjuden till mitt gangzta partYYY på lördag! Gött! Jag tar med en Soda Streamer så kan vi kolsyra jordgubbssaft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nice, fo sho! Glöm ej tupac cd skivorna så tar jag mina 50 cent manneN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag är också ensam :'( Har inga vänner :'( Fast jag är en trevlig och snäll kille :'( Chill, jag är din vän. Scoring points for the afterlife... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nu håller jag med Ebeeto. Ensamheten är förbaskat stor på sommalovstiderna. Min första kompis är inne på sitt rum och pendlar mellan TV:en, sängen och Datorn och man tjatar på honom att hitta på nått men han svarar med ett orka. En annan polare hänger på sitt landställer i tre vecor. Resten är på nån jävla Sportscamp. Var fan är alla?? Sp vart helt plötsligt sommarlovet roligt. Jag håller nu på och raggar och lever livet som jag levde när jag var liten. Har fått två fina komplimanger från en tjej idag att jag inte är dum i huvet och att jag har fint hår. Nej nu jävlar mår jag bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du kan juh alltid lägga dig i microvågsugnen å sätta på 4.00 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du kan juh alltid lägga dig i microvågsugnen å sätta på 4.00 min Eller så trycker vi in dig där och sätter på 10.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har varit där tillräckligt redan :'( Jag anmäler dig för grov diskriminering om du inte ber om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts