okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 ...jag har sagt det förr och jag säger det igen: slå på lite deprimerande indiepop/elektro och kvasifilosofera över MSN... Underskattat =) ...Funnylin's låtsaskompisidé var annars lysande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 ...Funnylin's låtsaskompisidé var annars lysande. Någon som vill låna Per? Han har inget emot det, han är stendum, och hans föräldrar saknar honom ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan ju försöka skapa något. Skriva en novell eller nåt lika häftigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skaffa en låtsaskompis och spela fia med knuff. Det brukar jag göra, med Per. Per är lite bakom. Om han är bakom blir ju du knuffad hela tiden, dohh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tror inte att pantmaskinen eller pnatburkarna förstår det, men visst, det är värt ett försök. Det där var rolig skratar i ca 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om han är bakom blir ju du knuffad hela tiden, dohh Han vet inte hur man spelar, det bombade fanskapet. (Inte jag heller, om jag ska vara helt ärlig. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Någon som vill låna Per? Han har inget emot det, han är stendum, och hans föräldrar saknar honom ändå inte. Pris /tim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag lånar per, bara han inte har något emot indiska risätande filurer? För min låtsaskompis är det, och han vill inte vara med mig sen jag åt upp hans ris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Pris /tim? Nu är det inte en sån "kompis". Han har lite moral i kroppen, hans minihjärna till trots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu är det inte en sån "kompis". Han har lite moral i kroppen, hans minihjärna till trots. Så ja kan låna honom gratis om jag är snäll me han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Så ja kan låna honom gratis om jag är snäll me han? Håll tassarna borta! Han är min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu håller jag med Ebeeto. Ensamheten är förbaskat stor på sommalovstiderna. Min första kompis är inne på sitt rum och pendlar mellan TV:en, sängen och Datorn och man tjatar på honom att hitta på nått men han svarar med ett orka. En annan polare hänger på sitt landställer i tre vecor. Resten är på nån jävla Sportscamp. Var fan är alla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Håll tassarna borta! Han är min! Nädu det är han inte *tar fram ett stort järnrör* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Nu håller jag med Ebeeto. Ensamheten är förbaskat stor på sommalovstiderna. Min första kompis är inne på sitt rum och pendlar mellan TV:en, sängen och Datorn och man tjatar på honom att hitta på nått men han svarar med ett orka. En annan polare hänger på sitt landställer i tre vecor... Samma här (utom att alla jag känner utom en som är på nåt sommarställe ute i ingenstans ungefär hela sommaren endast sitter och spelar TV-spel eller spelar gitarr ). Och om man någon gång får ut dem så kan dem stå på samma ställe i flera timmar och prata om TV-spel. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag ska hyra typ 4 filmer å köpa maaaassor av godis xP JA VET!, vi fixar en "Gtasajten" träff nånstans xP. Redigerad 29 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 JA VET!, vi fixar en "Gtasajten" träff nånstans xP. Ja i ditt hus, med gratis sprit och öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja i ditt hus, med gratis sprit och öl Aldrig. Han bor ju för fan i skogen. Eller inte äns i skogen. På nån obebodd plats som man inte ska kunna överleva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bara om vi har en träff i uppsala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Aldrig. Han bor ju för fan i skogen. Eller inte äns i skogen. På nån obebodd plats som man inte ska kunna överleva på. Så länge det finns öl så överlever man ju på mars om det skulle vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Min systers kille är "öl langare", han köper billig öl å säljer lite dyrare, vi har fått 15 plattor gratis xP, som tack för att han sover å bor hos oss, Nej, han är ingen fuling, han är riktigt sjyst. Å sprit finns i syrrans garderob, å julmust (1 back) i min garderob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts