Jump to content

Jag och ensamheten

Ebeeto
 Share

Recommended Posts

Jag har just insett hur livegen och ensam jag är. Två polare sticker till nånstans över helgen. En annan polare drar till sin farsa. Själv sitter jag kvar i min ensamhet oh undrar vad jag ska ta mig till... Om man ser över sin kontaktlista så finns det inte många personer man kan ringa och bara hänga med. Vad ska jag ta mig till?

Tacksam för svar.

Undertecknat, Ensam jävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Det är det att jag inte har någon att vara med nu i helgen. Alla ska göra något. Och här är jag... Jag har väl kompisar så det räcker, men alla är unavaliable...

Haha!, Ebeeto, jag kommer till dig xP, Morsan ska fara nånstans, över helgen, samma med syrran, nån festival, å farsan är i dalarna till på nästa veckas torsdag.. alla mina vänner reser bort också >.<..

Man!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det att jag inte har någon att vara med nu i helgen. Alla ska göra något. Och här är jag... Jag har väl kompisar så det räcker, men alla är unavaliable...

Men snälla? hahaha. Tyck synd om någon annan istället för att sitta och grimna för att du har tråkigt en helg? >_< de har väl alla någongång. tro mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte titta på film i min ensamhet. Jag vill göra någonting! Aktivera mig! Jag vill hitta på något! Gah!

@Nix: Du är tråkig.  >_<

Ska du aktivera dig så kan du fara till ett badhus, inte för att lek bada men för att motionssimma efter det kan man ju alltid basta en halvtimme eller något sånt, bubbelpool är också ganska bra. du kan också fika efter man varit där då har man något att göra ett tag :teehee:

Redigerad av Steff3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor