MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja var spelar ni... Vote:PC + PS2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Dom som spelar på GC är skickliga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Helt klart pc...fastän jag har klarat det på ps2 med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Klarat storyn och 100% på PS2. Storyn på PC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 100% på GC! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 100% på GC! Vilken skärverktyg använder du för att få in skivan? min papperssax är nog slö :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vilken skärverktyg använder du för att få in skivan? min papperssax är nog slö :'( Jag mäter GC skivorna exakt och sedan skär jag bara pc skivorn i rätt storlek! aNVÄND MOTORSÅG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote : Ps2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ursäkta om jag skrev fel....Alla klagar ju på alla misstag här..!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ursäkta om jag skrev fel....Alla klagar ju på alla misstag här..!! De har långtråkigt så... precis som jag... alltid skoj att visa att man har kunskap...oavsett om vad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De har långtråkigt så... precis som jag... alltid skoj att visa att man har kunskap...oavsett om vad... Men LOL...Skit kul när nån ska tracka en för minsta lilla fel..Har ni inget annat för er än att kränka människor eller..? Skaffa ett liv isf...Det e sårande om ni inte fattar :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote: PC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 PS2foolife. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men LOL...Skit kul när nån ska tracka en för minsta lilla fel..Har ni inget annat för er än att kränka människor eller..? Skaffa ett liv isf...Det e sårande om ni inte fattar :'( Ta det lugnt. Ingen trackar ingen. De larvar sig bara. De vill bara påpeka, inte säga "haha du suger.. så här ska det vara soppa". Ingen har kränkt dig i denna tråd. Tråkigt om du tagit det så. Btw, så är det du som trackar nån... "Skaffa ett liv"...Heh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag spelar på PC, har dock tidigare testat på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ta det lugnt. Ingen trackar ingen. De larvar sig bara. De vill bara påpeka, inte säga "haha du suger.. så här ska det vara soppa". Ingen har kränkt dig i denna tråd. Tråkigt om du tagit det så. Btw, så är det du som trackar nån... "Skaffa ett liv"...Heh. Eeeehh Jag menade inte så men ajaj..!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men LOL...Skit kul när nån ska tracka en för minsta lilla fel..Har ni inget annat för er än att kränka människor eller..? Skaffa ett liv isf...Det e sårande om ni inte fattar :'( Det är inte meningen att såra dig, tycker du det så kan ja sluta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är inte meningen att såra dig, tycker du det så kan ja sluta Hmm jag kan inte hjälpa att jag tar det åt mig..Jag har haft det lite tufft men..Inget att prata om..Men tack för att du vill sluta..! Och förlåt om jag verkar...Konstig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ta det lugnt. Ingen trackar ingen. De larvar sig bara. De vill bara påpeka, inte säga "haha du suger.. så här ska det vara soppa". Ingen har kränkt dig i denna tråd. Tråkigt om du tagit det så. Btw, så är det du som trackar nån... "Skaffa ett liv"...Heh. Hmm Är inte Soppa sånt man äter ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 har inte sa en men snart.då på Xbox. Vote:Xbox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts