Jump to content

Spelar du SA på PC,PS2,Xbox eller Game Cube

Share

Var spelar du?  

37 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

De har långtråkigt så... precis som jag... alltid skoj att visa att man har kunskap...oavsett om vad...

Men LOL...Skit kul när nån ska tracka en för minsta lilla fel..Har ni inget annat för er än att kränka människor eller..? Skaffa ett liv isf...Det e sårande om ni inte fattar :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LOL...Skit kul när nån ska tracka en för minsta lilla fel..Har ni inget annat för er än att kränka människor eller..? Skaffa ett liv isf...Det e sårande om ni inte fattar :'(

Ta det lugnt. Ingen trackar ingen. De larvar sig bara. De vill bara påpeka, inte säga "haha du suger.. så här ska det vara soppa". Ingen har kränkt dig i denna tråd. Tråkigt om du tagit det så. Btw, så är det du som trackar nån...

"Skaffa ett liv"...Heh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta det lugnt. Ingen trackar ingen. De larvar sig bara. De vill bara påpeka, inte säga "haha du suger.. så här ska det vara soppa". Ingen har kränkt dig i denna tråd. Tråkigt om du tagit det så. Btw, så är det du som trackar nån...

"Skaffa ett liv"...Heh.

Eeeehh Jag menade inte så men ajaj..!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte meningen att såra dig, tycker du det så kan ja sluta :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte meningen att såra dig, tycker du det så kan ja sluta :P

Hmm jag kan inte hjälpa att jag tar det åt mig..Jag har haft det lite tufft men..Inget att prata om..Men tack för att du vill sluta..! Och förlåt om jag verkar...Konstig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Skaffa ett liv"...Heh.

Hmm Är inte Soppa sånt man äter ? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...