kloak-råttan Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 jag har inte klarat 1:a banan. jag åkde ner i vattnet med vatten moden och jag kom till motorvägen som är stängd jag kommer till banan där man ska men hitttar inte dodon är dodon ett uppdrag? jag har gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 För att alla tre dodo's ska komma fram på flygplatsen så måste man göra ett uppdrag innan. Jag tror att det var något av Donald Love's uppdrag. Så tyvärr, du blir nog tvungen att åka tillbaka till 1:a banan, klara den, klara det mesta på 2:an och sen komma över rill 3:an på.... hmm... valfritt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Japp gör som hultenius säger.. <_< Och Nej, dodon är inte ett uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 För att alla tre dodo's ska komma fram på flygplatsen så måste man göra ett uppdrag innan. Jag tror att det var något av Donald Love's uppdrag. Så tyvärr, du blir nog tvungen att åka tillbaka till 1:a banan, klara den, klara det mesta på 2:an och sen komma över rill 3:an på.... hmm... valfritt sätt. På PS2 så ska man klara Grand theft Auto för att dom ska komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 På PS2 så ska man klara Grand theft Auto för att dom ska komma fram. E du säker för jag har det till both och ja fick göra ett donald uppdrag för att dodon skulle dyka upp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 E du säker för jag har det till both och ja fick göra ett donald uppdrag för att dodon skulle dyka upp!!! Ursäkta jag skrev FEL!!! Det ska stå Grand theft Aero! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Ursäkta jag skrev FEL!!! Det ska stå Grand theft Aero! <_< hmmm.... Det kan nog stämma!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts