maxmackan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hej! Jag läste nyss lite om spelet här på gta sajten och läste att man kunde tydligen prata med forgängar typ ja och nej konversationer. Nu undrar jag självklart hur man gör det här.. Glad för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 När någon talar till dig så att CJ tittar på personen, så trycker du på vänster pilen för negativt svar och vise versa. OBS: till PS2 vers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 På PC är det Y/N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är typ inte vilken fotgängare som helst det är t.e.x drugdealers och där man kan tävla med lowriders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .iofs pratar vanligt folk med en ibland oxå.. brudar säger "you must workout" o sånt när man har mycket muskler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .iofs pratar vanligt folk med en ibland oxå.. brudar säger "you must workout" o sånt när man har mycket muskler.. Men du kan knappast svara dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men du kan knappast svara dom då. Jo, jag har svarat "vanligt" folk ute på gatorna när de sagt saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jo, jag har svarat "vanligt" folk ute på gatorna när de sagt saker. Det är väl bara så att CJ svara automatiskt på sådana kommentarer, inte att det kommer upp en ruta där det står att man kan svara Y/N ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är väl bara så att CJ svara automatiskt på sådana kommentarer, inte att det kommer upp en ruta där det står att man kan svara Y/N ? Nej men jag trycker bara på Y/N efter nån sagt nåt riktat åt mig, och då svarar CJ med nån kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 .precis.. går att svara ibland utan att nån ruta kommer fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 När jag hade gått upp en hel del i vikt så klagade alltid alla på att jag luktade svett och sånt. Då svarade jag negativt, sen slågs vi . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 .precis.. går att svara ibland utan att nån ruta kommer fram.. Okej då hadde jag fel då. Men snälla, varför ska du börja varje mening med en punkt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men snälla, varför ska du börja varje mening med en punkt?! Ska väl vara som en protest eller något sånt mot stor bokstav i början på varje inlägg . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Ska väl vara som en protest eller något sånt mot stor bokstav i början på varje inlägg . Haha jo det kanske det är Redigerad 30 juni, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts