GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Såg den nyss på bio, skit bra!! non mer som sett den inte? isåfall se den!! bästa film på länge, efetctgerna var skit bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Världarnas krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Världarnas krig? Tror han menar den. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Synd bara att dom inte verkar följa boken så bra. Har inte läst boken men min syrra har. Och hon har berättat lite. Och vad jag hört om filmen verkar den inte följa boken så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har sett den effekterna sög, aha du menar inte den från 1953 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bah, Scientologi-Tom kan dra nåt gammalt över sig. (Förmodligen kommer jag se filmen ändå ) *Ändrar titel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad handlar den om? Ray Ferrier is a working class man living in New Jersey. He's estranged from his family, his life isn't in order, and he's too caught up with himself. But the unthinkable and, ultimately, the unexpected happens to him in an extraordinary sense. His small town life is shaken violently by the arrival of destructive intruders: Aliens which have come en masse to destroy Earth. As they plow through the country in a wave of mass destruction and violence, Ray must come to the defense of his children. As the world must fend for itself by a new and very advanced enemy not of this world, it's inhabitants must save humanity from a far greater force that threatens to destroy it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ska se den imorgon är det tänkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Haha. War of the worlds poster: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/222px-War_of_the_worlds_Poster.jpg Scientologi skräp: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/200px-Mission-earth-1-the-invaders-plan.jpg Hmm? Redigerad 29 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ska gå på deen på lördag... tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Måste skaffa den! Den verkar skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Här verkar det som om dom kommer FRÅN underjorden. När dom kommer från mars. Strider från HL2 inspirerat av dom trebenta maskinerna från Mars? (dom är med i boken) Men jag ska nog se den för att se hur den är. Fast inte på bio .Tänker nog inte att betala för att se Tom Cruise tjäna pengar på MÖJLIGT skräp. Steffe har nog mixtrat för mycket för att det ska bli mer än actionrulle än en bra film.. Möjligen. Jag gissar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Här verkar det som om dom kommer FRÅN underjorden. När dom kommer från mars. Strider från HL2 inspirerat av dom trebenta maskinerna från Mars? (dom är med i boken) Huh? Ray Ferrier is a working class man living in New Jersey. He's estranged from his family, his life isn't in order, and he's too caught up with himself. But the unthinkable and, ultimately, the unexpected happens to him in an extraordinary sense. His small town life is shaken violently by the arrival of destructive intruders: Aliens which have come en masse to destroy Earth. As they plow through the country in a wave of mass destruction and violence, Ray must come to the defense of his children. As the world must fend for itself by a new and very advanced enemy not of this world, it's inhabitants must save humanity from a far greater force that threatens to destroy it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts