Speeder Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag stog och pepprade en minut på dom som stog i infarten till soptippen cirka 100 meter därifrån men inget hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Helt... jävla.... seriöst nu. Lägg ner alla Death Row trådar! Det finns två tusen trådar du kan kolla på om death row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acke_vc Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 2 enkla grejer att göra är att antingen skapa en tank elelr ta en helikopter och landa där i basen .. sen bara dra iväg med lance til lsjukhuset via helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 death row e väl inge svårt....? hittar man bara en fin väg så är det ju skit enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta vice city Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 man behöver ingen helikopter! man behöver ett raket gevär,armor och ruger sen så är det enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Varför fastnar alla på uppdrag som en annan klarade på första försöket?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Dt är ju bara att springa in till lance och rädda honom sän hjälper han dig, jag klarade det på första försöket skitlätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Det är bara att gå...döda alla som man vill....sen gå till Lance sen är det bara köra till sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Men det är ju skit enkelt!!! i början när man kör in i Junk-Yard ska man köra ifull fart mot bilen som står parkerad vid ingången och hoppa ur ifarten så bilen kör på den andra så gubbarna blir mosade spring sen in och ta det vapen du tycker är bäst och skjut alla fiender du ser spring sen fram igen och skjut alla fiender du ser o.s.v. .........de som står och vaktar ingången till skylet knäpper du lätt med Sniper Rifle spring sen framoch rädda Lance och spring mot bilen och kör iväg OBS! var beredd på att Diaz men kommer att jaga dig!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jag klarade den med PCj-600 åkte därifrån med lance på PCJ'n oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Death row e väl inge svårt....åk rakt på jävlarna vid infarten och sen bara skjut alla andra, det är inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har klarat det för länge sen. Hultan kan låsa denna post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har klarat det för länge sen. Hultan kan låsa denna post. Men jag tror han kan avgöra det själv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts