felshoe Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ingen idé att skriva att du gillar Darin, det Svenska folket vill nämligen använda han som objekt i en tvättäkta medeltida häxpocess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Sen P-C. Hört talas om att folk tycker olika? Inte? Smaken är som baken, delad. Såklart. Min åsikt är att folk som säger att Darin är "gay" har fördommar. Jag vet inte om Darin är homosexuell. Tror inte det. Har inte pratat med honom. Har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har blivit mognare sen jag lade min röst. Tyvärr kan den inte göras ogjord. Jag har inget emot Darin. Killen sjunger bra, har bra röst och har kämpat sig fram till det han är. Det jag verkligen inte står ut med är hans fans. Jag fick höra av en kompis att en gammal tjej-vän till mig hade gått HEM till darin, knackat på och frågat om han ville hänga med på café. Han hade suttit där och kollat på TV när nån knäpp fjortisbrud knackar på och frågar: "Hej .. vill du hänga me på café?" Tycker synd om honom. Hans dörr var (enligt beskrivning) fullklottrad med telefonnummer, hjärtan och texter med "Darin vi hör ihop!!" Tänk att vara ständigt förföljd av fjortisbrudar när man själv är .. 17 ere väl? Sen hatar jag alla som säger "HAHA DARIN E GAYGAYGAY!!1 SOM PÅ KNAPPNYTT!!! HAHA GAYGAY!!! " Knappnytt Är Inte Roligt! Inte på nått sätt! Tror nog att "skaparna" av knappnytt är rejält avundsjuka. Bra skrivet, har precis likadan åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har blivit mognare sen jag lade min röst. Tyvärr kan den inte göras ogjord. Jag har inget emot Darin. Killen sjunger bra, har bra röst och har kämpat sig fram till det han är. Det jag verkligen inte står ut med är hans fans. Jag fick höra av en kompis att en gammal tjej-vän till mig hade gått HEM till darin, knackat på och frågat om han ville hänga med på café. Han hade suttit där och kollat på TV när nån knäpp fjortisbrud knackar på och frågar: "Hej .. vill du hänga me på café?" Tycker synd om honom. Hans dörr var (enligt beskrivning) fullklottrad med telefonnummer, hjärtan och texter med "Darin vi hör ihop!!" Tänk att vara ständigt förföljd av fjortisbrudar när man själv är .. 17 ere väl? Sen hatar jag alla som säger "HAHA DARIN E GAYGAYGAY!!1 SOM PÅ KNAPPNYTT!!! HAHA GAYGAY!!! " Knappnytt Är Inte Roligt! Inte på nått sätt! Tror nog att "skaparna" av knappnytt är rejält avundsjuka. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Min klasskamrat har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter Redigerad 15 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Min kompis har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter Så...patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Så...patetiskt. Det var ett skämt Meningen med inlägget var mest att länka till sidan. Redigerad 15 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Min kompis har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter Men förfan lägg av era jävla omogna fjortisar som hela tiden klagar på Darin. Vote: Inte så bra. Han har en grym röst, fast hans musikstil är inget jag brukar lyssna på. Redigerad 15 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han Suger För Fan. Han är en jävla tönt!.. Jag skiter i vad ni kommer säga nu men jag tycker att han suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Min kompis har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter Gud. Vad. Värdelös. Om ni nu måste uttrycka erat hat mot Darin gör det lite mer proffisionellt. Redigerad 15 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han Suger För Fan. Han är en jävla tönt!.. Jag skiter i vad ni kommer säga nu men jag tycker att han suger. ORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Min kompis har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter Skaffa. Nya. Vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Min kompis har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter "Money for sucking" LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har blivit mognare sen jag lade min röst. Tyvärr kan den inte göras ogjord. Jag har inget emot Darin. Killen sjunger bra, har bra röst och har kämpat sig fram till det han är. Det jag verkligen inte står ut med är hans fans. Jag fick höra av en kompis att en gammal tjej-vän till mig hade gått HEM till darin, knackat på och frågat om han ville hänga med på café. Han hade suttit där och kollat på TV när nån knäpp fjortisbrud knackar på och frågar: "Hej .. vill du hänga me på café?" Tycker synd om honom. Hans dörr var (enligt beskrivning) fullklottrad med telefonnummer, hjärtan och texter med "Darin vi hör ihop!!" Tänk att vara ständigt förföljd av fjortisbrudar när man själv är .. 17 ere väl? Sen hatar jag alla som säger "HAHA DARIN E GAYGAYGAY!!1 SOM PÅ KNAPPNYTT!!! HAHA GAYGAY!!! " Knappnytt Är Inte Roligt! Inte på nått sätt! Tror nog att "skaparna" av knappnytt är rejält avundsjuka. Jag känner också likadant. Gjorde dock inte det i höstas, har väl också mognat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Såklart. Min åsikt är att folk som säger att Darin är "gay" har fördommar. Jag vet inte om Darin är homosexuell. Tror inte det. Har inte pratat med honom. Har ni? För det första så bör du lära dig innebörden av ordet ironi eftersom att det 'knatten' i knappnytt säger knappast är seriöst - hört talas om komedi? Vissa tycker att knappnytt är kul, visa tycker att det är tråkigt - precis som vissa tycker att Darin är bra/dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Min kompis har gjort en sida som ungefär representerar mina åsikter Hahaha "Död åt Darins arm" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vote: Njaa, sådär Kan ju inte säga att han är dålig med tanke på att han har lyckats. Men det är absolut inte i min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Haha, jag älskar att läsa inlägg i stil med "han är en jävla tönt, bla bla". Vad det egentligen handlar om är ren och skär avundsjuka. Ni kan intala er att ni hatar hans person hur mycket ni vill, but when it comes down to it, you're all just a bunch of jealous sons of bitches! // En som inte gillar Darins musik, men inte har några som helst problem med Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Kanske ska säga vart jag står i diskussionen också. Tycker inte om musiken och bryr mig inte om honom - finns inte. Stör mig bara på de som tror sig kunna bestämma vad alla andra ska tycka och tycker de inte som dem så är de omogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nej. Jag är dödsavundsjuk på james hetfield och resten i metallicagänget, för deras framgång. Men inte fan hatar jag dom för det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts