pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Det finns en film om hur Gay darin är + hur dålig han är. tror den hette knappnytt, nånting Hela gtasajten vet typ om det. utom du. den är säkerligen postad här några gånger, om itne ännumer i dagens lol. edit. bryr mig inte om darin och vad han gör för det gäller inte mig, och inga jag känner gillar han honom..så ja sikter fullständigt. Redigerad 3 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Om man köper darins senaste platta så har man slösat money for nothing. HÖÖHÖHÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hela gtasajten vet typ om det. utom du. den är säkerligen postad här några gånger, om itne ännumer i dagens lol. edit. bryr mig inte om darin och vad han gör för det gäller inte mig, och inga jag känner gillar han honom..så ja sikter fullständigt. Ja visste nt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hahaha! WTF!?!?!? Men, han e Gay, GAAAAYYYY!!!! Han är säkert bög. Hur gammal är han? 17 typ. Och han ligger i sängen med massa gossedjur??? Jag menar...snälla, kolla på hans ansiktsuttryck. WTH??? Han ser inte klok ut Redigerad 3 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingen lade märket till mitt skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Haha han sjunger dåligt, han måste vara bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingen lade märket till mitt skämt.. Jag fatta det!! Det var skojj (LITE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Haha han sjunger dåligt, han måste vara bög. Han har förhållande med alla Sveriges 15-åriga tjejer, han måste definitivt vara bög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Seriöst, han ser så jävla skör ut.. puttar man honom så går han väll av.. iaf börjar grina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Han har förhållande med alla Sveriges 15-åriga tjejer, han måste definitivt vara bög! Gud kommer straffa honom! ...men tills dess kan vi människor göra det, rejält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Seriöst, han ser så jävla skör ut.. puttar man honom så går han väll av.. iaf börjar grina. Och här har vi en riktig man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ingen lade märket till mitt skämt.. Jo för det har man ju aldrig hört förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Och här har vi en riktig man! Hade säkert börjat grina om nån putta mig vid den tiden där kortet är taget... Det är taget för c:a 2 år sen så.. aja jag tar tillbaka det jag sa.. det är fel att hacka på andra igentligen.. Redigerad 3 juli, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Asså vad finns det o diskutera om Darin? han e GAY !!!! SÅ JÄVLA ÄCKLIG!! FY FAN ÄTER HÄLDRE FÅR TESTIKLAR ÄN ATT HÖRA PÅ HAN!!! HAN SER FAN UT SOM OM HAN HAR ANOROXIA CANCER AIDS DAMP CP O DAONS Redigerad 7 juli, 2005 av Snuc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 HAN SER FAN UT SOM OM HAN HAR ANOROXIA CANCER AIDS DAMP CP O DAONS En av de där sjukdomarna delar du faktiskt också symptom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jasså? Det visste jag inte... Du är väl en sån där äcklig månniska som tycker att darin e snygg.... jävla äckel jävel.... fy fan såna som du får mig o spy.... helvete hur fan i helvete kan du tycka att darin e snygg? Oh fy fan va äcklig du är jävla äckel jävel.... e du lika bög som darin? usch äckel päckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jasså? Det visste jag inte... Du är väl en sån där äcklig månniska som tycker att darin e snygg.... jävla äckel jävel.... fy fan såna som du får mig o spy.... helvete hur fan i helvete kan du tycka att darin e snygg? Oh fy fan va äcklig du är jävla äckel jävel.... e du lika bög som darin? usch äckel päckel Reported... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jasså? Det visste jag inte... Du är väl en sån där äcklig månniska som tycker att darin e snygg.... jävla äckel jävel.... fy fan såna som du får mig o spy.... helvete hur fan i helvete kan du tycka att darin e snygg? Oh fy fan va äcklig du är jävla äckel jävel.... e du lika bög som darin? usch äckel päckel Ska bli skönt att få bort dig härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Visst darin e inte snygg el något men man skulle va som honom alltså lika popis som han hos tjejerna... alla får tycka va de vill men tycker de e lågt att börja säga saker om en mäniska när man inte känner el vet något om honom... om han inte skulle vara bra skulle väl inte tjejerna hålla på som de gör el??? och ni som säger att han e gay å att han e skitdåliga då kan ni försöka bli kändis å bli lika popis som han.... jag tycker att han har lyckats bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts