Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fan va det luktar...det luktar avundsjuka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han är på RixFM nu =) 16:07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vet att det är OffTopic men vad ska man söka på för att hitta bilder av den där gubben StellHell har som avatar o i signaturen(Add3 har den som avatar!) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Vet att det är OffTopic men vad ska man söka på för att hitta bilder av den där gubben StellHell har som avatar o i signaturen(Add3 har den som avatar!) ? Skicka PM vet ja. Redigerad 30 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vet att det är OffTopic men vad ska man söka på för att hitta bilder av den där gubben StellHell har som avatar o i signaturen(Add3 har den som avatar!) ? Domo-Kun... eller så var det Darin, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nope tycker inte om darin ett dugg, men hans röst är fantastiskt bra. PS: Jag tycker inte han är Gay som alla andra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker han är väldigt överskattad och dessutom hatar jag pop. Vote: NEJ !!!(Han suger !!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe, kolla denna roliga filmen om Darin: http://www.knapp.nu/Resources/Misc/knappnytt1.html Hoppas att ni tycker om den! Vet du hur trist och löjlig den är ?? pRECIS SOM DIN BILD DEN ÄR OCKSÅ FJANTIG !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej han suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han sjunger bra, men det är inte riktigt min musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Darin is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Skicka PM vet ja. Ok förlåt, nu e det försent, men jag ska iaf inte göra om det ! Tack Pico (puss mellan skinkorna! )! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Han är sämre en min mormor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Han är sämre en min mormor.. *Säg inte två din mormor, säg inte två din mormor.* Två din mormor. --- Darin är inte bra, jag är bättre än honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Darin är inte bra, jag är bättre än honom! Säg inte "bättre än honom". Säg "bättre än han". Säg det korrekt... Känn dig rättad, moderatorhelvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Säg inte "bättre än honom". Säg "bättre än han". Säg det korrekt... Känn dig rättad, moderatorhelvete! Power to the underdawgs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Säg inte "bättre än honom". Säg "bättre än han". Säg det korrekt... Känn dig rättad, moderatorhelvete! Bah, bättre än honom är korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ehh.. Redigerad 2 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vem röstade på att darin var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vem röstade på att darin var bra? Väldig många tycker han är bra. Men om man skulle säga det här skulle man bli kastrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts