Add3 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Darin är allmänt kass tycker jag. Redigerad 29 juni, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tycker han inte borde få existera så jävla äcklig han är... fy fan så jävla G@Y !!! USCH OCH FY DARIN FÅR MIG O SPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker han inte borde få existera så jävla äcklig han är... fy fan så jävla G@Y !!! USCH OCH FY DARIN FÅR MIG O SPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Eh.. Det är tänk att du ska ta åt dig av mitt förra inlägg. Edit: Det är så jävla sjukt att ni använder gay som nåt nedsättande och dåligt. När man läser här kan man konstatera att homosexuella fan inte är respekterade i samhället. Usch på er, era fördomsfulla fittor. Redigerad 29 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han e väll söt? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Eh.. Det är tänk att du ska ta åt dig av mitt förra inlägg. Edit: Orkade inte läsa igenom posts för alla vet att darin e ett missfoster som borde avlivas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bra sagt, mer formulerat än mitt tidigare inlägg =) Ord på dig, och självklart The Dude som formulerade det fint Vote: Nej, han är inte bra (i mitt tycke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Orkade inte läsa igenom posts för alla vet att darin e ett missfoster som borde avlivas Ok, men snälla lägg upp en bild på ditt fina plyte ska vi jämföra det med Darins. Du är en jävla looser och Darin har lyckats.. Observera att jag inte heller njuter av hans smörpop men du är ju bara patetisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "tandställningsfjant" är min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe, kolla denna roliga filmen om Darin: http://www.knapp.nu/Resources/Misc/knappnytt1.html Hoppas att ni tycker om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe, kolla denna roliga filmen om Darin: http://www.knapp.nu/Resources/Misc/knappnytt1.html Hoppas att ni tycker om den! MEN JA!! KNAPPNYTT ÄR JÄTTEGULLIGT!! Fan vad alla vart eggade av knappnytt, argh alla springer runt och säger typ: "gaay gaay gaaaaay". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har du sett den innan?! Men visst är den cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker nästan att det låter som om nån försöker strypa en katt när han sjunger Vöte: NEJ (HAN SUGER!!!!!!!!!) håller med dig! Vote:NEJ HAN SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker inte helller att ,man ska angripa han med "han är böööög-kommentarer"...räcker med att säga vad man tycker...inte vad ha ÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Usch, snuskig jävel och tandställning har han också.... otroligt att han är så poppis Vote: NEJ!! (han suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Inte min favorit direkt men han har väl rätt att existera antar jag.. Håller också med om att det är väldigt omoget och kalla honom för bög, är det illa att vara gay? Nej skärp er, jäkligt omoget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Knappnytt var faktiskt riktigt tråkig. kul i tre sekunder. som Kalan sa: Bra som artist men gillar honom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vote: inte så bra Hans låtar suttar röv men han har bra sångröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Darin = suck ass vote: NEJ edit: han ser lite ut som en mammas pojke som aldrig lagat ett enda mål mat själv i hela sitt liv. Redigerad 30 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts