Jacker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Darin är så dålig att han inte ens förtjänar att blir kallad dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är så jävla sjukt att ni använder gay som nåt nedsättande och dåligt. När man läser här kan man konstatera att homosexuella fan inte är respekterade i samhället. Usch på er, era fördomsfulla fittor. Vote: Jävligt dålig. Bra sagt, mer formulerat än mitt tidigare inlägg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Som katten på knappnytt sa: "Det är bara 12åriga tjejer som gillar honom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Åhh, han är så sexii!1111ettettett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Som katten på knappnytt sa: "Det är bara 12åriga tjejer som gillar honom" Finns nog en och annan 11 åring också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Money for nothing, money for nothing! Han är totalt underbar och jag dyrkar marken han går på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tycker inte om han, att han ska göra covers av Jackson, sjunga att han är "bad" och sånt är bara komiskt. Och sen vet han inte varför det regnar, lär man sig inte det i ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Finns nog en och annan 11 åring också. Jomen mest 12åringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Lyssnar inte på honom, så jag vet inte, men dom låtarna man spelar på radion är rent åt helvete. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .nullvote.. orka bry sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Vote: Null Orkar inte bry mig om Darin. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hans låtar suger ja, fast jag tycker inte att Darin är super dålig. Han har en bra röst vilket uppmärsamades på Idol 2004. Tyckte han var grym när han sjöng Paradise City och Bad där. Vote: Inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gay.... Hur fan kan någon tycka att han är snygg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gay.... Hur fan kan någon tycka att han är snygg ? Är han gay för att han är ful? Folk tänker väldigt ologiskt, har jag upptäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han är ett skämt, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det finns ju ingen tvivel om att killen kan sjunga, men nu är han ju överallt. Kan bli ganska jobbigt i längden. Han är väll som vilken annan popartist som helst? Varför hakar alla upp sig på honom? Ni kan lika gärna hata Phil Collins eller Brittan Spears eller vem fan som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tycker inte om popmusik. Tycker inte om darins popmusik. Tycker inte om Darins covers. Tycker det är smått humoristiskt att han sjunger att han är bad. Har inget emot Darin själv, då jag aldrig träffat honom. Man kan inte bilda en uppfattning om en person av vad man sett på teven och hört på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ljääsh, fyfyfy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tycker nästan att det låter som om nån försöker strypa en katt när han sjunger Vöte: NEJ (HAN SUGER!!!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han är så dålig...... jag fattar itne ens varför ajg gick in i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts