Jump to content

Darin

asshumla
 Share

Vad tycker ni om Darin ?  

217 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 223
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo den har jag nog hört. Visste inte att det var han dock. Vet nog knappt vem det är och varför det är sån jävla uppståndelse runt honom.

---

Massor ungar som måste skrika ut hur mycket dom hatar honom. Lämna honom i fred om ni inte gillar skiten.

Men Funny gör inte topicen tråkig nu ! ( -_- )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Funnylin. Folk är avundsjuk på honom bara för att han har sex appeal, eller det kanske han inte har men tjejer gillar honom. Nä ni är avundsjuka som inte gillar han. Visst han är inte bra, men han SUGER inte heller och han inte så dålig satt en liten låtsas katt som framåtspolar pratar om hur mycket gayig han är.

Nä låt han vara och låt dom tjejerna som gillar han gilla han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Funnylin. Folk är avundsjuk på honom bara för att han har sex appeal, eller det kanske han inte har men tjejer gillar honom. Nä ni är avundsjuka som inte gillar han. Visst han är inte bra, men han SUGER inte heller och han inte så dålig satt en liten låtsas katt som framåtspolar pratar om hur mycket gayig han är.

Nä låt han vara och låt dom tjejerna som gillar han gilla han.

Vill tjejerna ha fitta, så får dom göra som jag o vända mig till en tjej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att man inte ska använda ordet för att nedtrycka folk,men varför använda ordet fitta som nedtryckning själv då? -_-

:)

För fitta inte är "politiskt" laddat på samma sätt, utan funkar bara som ett nedsättande ord.

Dessutom lät det bra med "era fördomsfulla fittor"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor