P-C Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nej Han Suger *** för hanär så GAY Mina damer och herrar, låt mig presentera: Det jag pratade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 I torsdags bläddrade jag runt bland mina kanaler och så att "OKEJ Dagen" gick på TV400. Kollade var det var, och som väntat var Darin där och sjöng. Efter han hade sjungt så intervjuades tre tjejer, som stog och grät för att dom skulle få träffa Darin. Efteråt intervjuade dom en av tjejerna som hade fått prata med Darin, och hon var helt förstörd. Rödgråten och hon bara skrek. Har inte garvat så mycket på länge. Riktigt patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 I torsdags bläddrade jag runt bland mina kanaler och så att "OKEJ Dagen" gick på TV400. Kollade var det var, och som väntat var Darin där och sjöng. Efter han hade sjungt så intervjuades tre tjejer, som stog och grät för att dom skulle få träffa Darin. Efteråt intervjuade dom en av tjejerna som hade fått prata med Darin, och hon var helt förstörd. Rödgråten och hon bara skrek. Har inte garvat så mycket på länge. Riktigt patetiskt. Du skulle nog se ut så om du fick träffa ditt favoritband. Själv så såg ut så jag med, när jag var 6 och skulle träffa Kiss för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Du skulle nog se ut så om du fick träffa ditt favoritband. Själv så såg ut så jag med, när jag var 6 och skulle träffa Kiss för första gången. Såg inte jag ut. Stod och pratade och hade det trevligt i en halvtimma istället för att skrika och gråta i en minut och gå därifrån, verkar mycket trevligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Cortez: Tackar tackar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Han gör bra låtar fast han är det är lite gay-varning på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Tycker han ser gay ut. Hatar personer som ser gay ut. Fy fan för gay! Dom är inte människor. GayDarin och hans familj bör utrotas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 DARIN LIGGER ETTA PÅ SVENSKA SINGELTOPPLISTEN MED HANS SENASTE LÅT.. Är det ett skämt eller har Svenska verkligen dålig musiksmak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 DARIN LIGGER ETTA PÅ SVENSKA SINGELTOPPLISTEN MED HANS SENASTE LÅT.. Är det ett skämt eller har Svenska verkligen dålig musiksmak? Vi intelligenta med bra musiksmak köper inte musik. Den där statistiken grundas väl på hur många kopior som sålts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vi intelligenta med bra musiksmak köper inte musik. Den där statistiken grundas väl på hur många kopior som sålts? Så man är dum i huvudet för att man köper skivor? Fasen så mycket roligare att ha ett orginal album med ett snyggt skivomslag, en liten 'bok' och orginalskivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Håller med xPisc. Skönare med originalskivan än en skiva på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men vem köper mest singlar? Unga tjejer som inte stå ut med att vänta på albumet eller vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men vem köper mest singlar? Unga tjejer som inte stå ut med att vänta på albumet eller vi? De som vill ha singeln utan att använda fildelningsprogram och inte tänkte vänta tills albumet kommer ett halvår senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 De som vill ha singeln utan att använda fildelningsprogram och inte tänkte vänta tills albumet kommer ett halvår senare. Jag tror största delen här rotar i buskar om dom vill ha en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag tror största delen här rotar i buskar om dom vill ha en låt. Men inte xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men inte xPisc Nepp. Singlarna brukar jag inte bry mig om, iallafall om det inte är något som är limited eller något liknande. De grupperna/artisterna jag lyssnar på brukar släppa sin singel eller video till singeln på sin websida och en grupp, björnbröder, släpper tillochmed hela sina skivor på sin websida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag köper inte singlar... Dom kostar en fjärdedel så mycket som ett album, men innehåller en tjugondel så många låtar. Man får va rätt funtad i skallen om man gör det. Och Darin ÄR gay. Eller åtminstånde LITE feminin. Har ni sett knappnytt 1? Om ni tittar på bilden på hemsidan så ser ni en bild på Darin... med putande läppar och händerna i håret... som KVINNOR brukar vara på framsidan av "herrtidningar". Finns det nån som kan säga nåt annat än att de e gayigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Darkjak, svaret är - brukar bögar göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Darkjak, svaret är - brukar bögar göra det? Brukar riktiga män göra det? För jag kan dig säga att jag aldrig sett en hetero man göra på det viset... utom kanske en skådespelare/komiker som spelar bög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Brukar riktiga män göra det? För jag kan dig säga att jag aldrig sett en hetero man göra på det viset... utom kanske en skådespelare/komiker som spelar bög! Komiker utnyttjar det onda - fördommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts