Jump to content

Darin

asshumla
 Share

Vad tycker ni om Darin ?  

217 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 223
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

I torsdags bläddrade jag runt bland mina kanaler och så att "OKEJ Dagen" gick på TV400. Kollade var det var, och som väntat var Darin där och sjöng.

Efter han hade sjungt så intervjuades tre tjejer, som stog och grät för att dom skulle få träffa Darin.

Efteråt intervjuade dom en av tjejerna som hade fått prata med Darin, och hon var helt förstörd. Rödgråten och hon bara skrek.

Har inte garvat så mycket på länge. Riktigt patetiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I torsdags bläddrade jag runt bland mina kanaler och så att "OKEJ Dagen" gick på TV400. Kollade var det var, och som väntat var Darin där och sjöng.

Efter han hade sjungt så intervjuades tre tjejer, som stog och grät för att dom skulle få träffa Darin.

Efteråt intervjuade dom en av tjejerna som hade fått prata med Darin, och hon var helt förstörd. Rödgråten och hon bara skrek.

Har inte garvat så mycket på länge. Riktigt patetiskt.

Du skulle nog se ut så om du fick träffa ditt favoritband. Själv så såg ut så jag med, när jag var 6 och skulle träffa Kiss för första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle nog se ut så om du fick träffa ditt favoritband. Själv så såg ut så jag med, när jag var 6 och skulle träffa Kiss för första gången.

Såg inte jag ut.

Stod och pratade och hade det trevligt i en halvtimma istället för att skrika och gråta i en minut och gå därifrån, verkar mycket trevligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men inte xPisc ^_^

Nepp.

Singlarna brukar jag inte bry mig om, iallafall om det inte är något som är limited eller något liknande.

De grupperna/artisterna jag lyssnar på brukar släppa sin singel eller video till singeln på sin websida och en grupp, björnbröder, släpper tillochmed hela sina skivor på sin websida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köper inte singlar...

Dom kostar en fjärdedel så mycket som ett album, men innehåller en tjugondel så många låtar.

Man får va rätt funtad i skallen om man gör det.

Och Darin ÄR gay. Eller åtminstånde LITE feminin.

Har ni sett knappnytt 1?

Om ni tittar på bilden på hemsidan så ser ni en bild på Darin... med putande läppar och händerna i håret... som KVINNOR brukar vara på framsidan av "herrtidningar". Finns det nån som kan säga nåt annat än att de e gayigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor