Crice Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hmmm... lustigt att alla så plötsligt tar Darins parti och försvarar honom med allt man har så fort några går mot strömmen och faktiskt erkänner att Darin inte är ondskan inkarnerad. Personligen så avskyr jag Darins musik och Darins fans. Bryr mig inte om hur han ser ut, men hans musik är rent vämjelig, och att han tar gamla klassiker och kör dem i bandsågen ser inte jag som något positivt. Jag tycker inte om Darin, och kommer aldrig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag tycker att alla ska få producera sin musik och även så ska folk få lyssna på musik utan att nån ska komma och klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nej. Jag är dödsavundsjuk på james hetfield och resten i metallicagänget, för deras framgång. Men inte fan hatar jag dom för det ? Nejmen hur många brudar har inte Darin efter sig jämfört med dom? Beror på smaken med vettu. Annars skulle man väl hata alla artister, skådespelare m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vote:inte så bra Kan inte påstå att jag är så insatt i den typen av musik att jag kan säga om han e så himmla bra/dålig men jag tog detta för att jag inte gillar hans musik, det där sista med att han sög tyckte jag va så extremt så den enda jag skulle kunna ge det till är Håkan Hellström, där har ni en som suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Jag tycker att alla ska få producera sin musik och även så ska folk få lyssna på musik utan att nån ska komma och klaga. Lycka till.. Så om någon recenserar låten får den inte klaga på den om den är dålig? Edit: Menar du att man inte ska klaga på folks musiksmak? Redigerad 15 september, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Kom igen nu, snubben är värd lite cred, jag menar: he got it made : ) Gillar inte hans musik, dock. Rent utav förskräcklig. Vilket i sig bildar ett litet hat mot honom som person, för det är igenom musiken man vet om honom. Fast sure, nog kanske han är en reko kille. But I couldn't care less. ...en sak som jag anser är väldigt skum: vars håller alla hans fans hus?! Jag vet inte en enda person som gillar honom, endå verkar hans fanskara vara helt humongus... Tihi. Jag kanske bara håller till i för bra kretsar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Lycka till.. Så om någon recenserar låten får den inte klaga på den om den är dålig? Det är väl skillnad på konstruktiv kritik och att hoppa på någon och säga att han är bög bara för att han kan få fler tjejer än man själv kan. Men, men. Smaken är som röven, nedsmetad i bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Lycka till.. Så om någon recenserar låten får den inte klaga på den om den är dålig? Edit: Menar du att man inte ska klaga på folks musiksmak? Mjo, typ så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 ...en sak som jag anser är väldigt skum: vars håller alla hans fans hus?! På låg- och mellanstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det är väl skillnad på konstruktiv kritik och att hoppa på någon och säga att han är bög bara för att han kan få fler tjejer än man själv kan. Men, men. Smaken är som röven, nedsmetad i bajs. Haha, som om alla recensenter ger konstruktiv kritik? Med det menar jg inte att det finns recensenter som säger att Darin är bög och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 På låg- och mellanstadiet. A jo, så kanske fallet är... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Haha, som om alla recensenter ger konstruktiv kritik? Nejvars, det finns recensenter vars enda uppgift är att förolämpa. Det kan vara riktigt ruskigt underhållande. Men samtidigt väldigt bedrövligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Japp. Sen kan jag ju ta min åsikt om ämnet också bara sådär i förbifarten, då det enda jag har snackat om hitills är recensenter. Jag gillade Darin under Idol 2004. Jag stör mig på hans fans. Jag tycker inte om hans musik. Jag bryr mig inte om Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hans musik tilltalar mig inte, men hans fans är något av de värsta jag sett. Fyfan, 8-åringar som skriker att de vill ha barn och gifta sig med honom. Patetiskt för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ...en sak som jag anser är väldigt skum: vars håller alla hans fans hus?! Jag vet inte en enda person som gillar honom, endå verkar hans fanskara vara helt humongus... Tihi. Jag kanske bara håller till i för bra kretsar... Antagligen. Min klass (8) är full av av såna... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tror nog att "skaparna" av knappnytt är rejält avundsjuka. Min kusin ritade katten, hennes kompis gjorde rösten. Jag kan lova att dom inte är avundsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Läste att det var en del som har övernattat i hans trappuppgång dom tillhör verkligen kultureliten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nej Han Suger *** för hanär så GAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hans musik tilltalar mig inte, men hans fans är något av de värsta jag sett. Fyfan, 8-åringar som skriker att de vill ha barn och gifta sig med honom. Patetiskt för fan. Äntligen nån med vett i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Han är bättre än en del andra, det säger jag bara. Sen om han & dom är bra, det är en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts