Jump to content

Darin

asshumla
 Share

Vad tycker ni om Darin ?  

217 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hmmm... lustigt att alla så plötsligt tar Darins parti och försvarar honom med allt man har så fort några går mot strömmen och faktiskt erkänner att Darin inte är ondskan inkarnerad.

Personligen så avskyr jag Darins musik och Darins fans. Bryr mig inte om hur han ser ut, men hans musik är rent vämjelig, och att han tar gamla klassiker och kör dem i bandsågen ser inte jag som något positivt. Jag tycker inte om Darin, och kommer aldrig att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 223
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote:inte så bra

Kan inte påstå att jag är så insatt i den typen av musik att jag kan säga om han e så himmla bra/dålig men jag tog detta för att jag inte gillar hans musik, det där sista med att han sög tyckte jag va så extremt så den enda jag skulle kunna ge det till är Håkan Hellström, där har ni en som suger :rolleyes::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att alla ska få producera sin musik och även så ska folk få lyssna på musik utan att nån ska komma och klaga.

Lycka till.. Så om någon recenserar låten får den inte klaga på den om den är dålig?

Edit: Menar du att man inte ska klaga på folks musiksmak?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen nu, snubben är värd lite cred, jag menar: he got it made : )

Gillar inte hans musik, dock. Rent utav förskräcklig. Vilket i sig bildar ett litet hat mot honom som person, för det är igenom musiken man vet om honom.

Fast sure, nog kanske han är en reko kille. But I couldn't care less.

...en sak som jag anser är väldigt skum: vars håller alla hans fans hus?! Jag vet inte en enda person som gillar honom, endå verkar hans fanskara vara helt humongus...

Tihi. Jag kanske bara håller till i för bra kretsar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl skillnad på konstruktiv kritik och att hoppa på någon och säga att han är bög bara för att han kan få fler tjejer än man själv kan.

Men, men. Smaken är som röven, nedsmetad i bajs.

Haha, som om alla recensenter ger konstruktiv kritik? Med det menar jg inte att det finns recensenter som säger att Darin är bög och dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor