asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hej, jag tycker det är ganska intressant att veta vad folket tycker om Darin ! Själv votar jag: NEJ !!!(Han suger !!!) Säg vad ni tycker om honom och varför ! Själv tycker jag Tummen i halsen *kräkljud* ! Och varför är för att inte tkr han är bra ! EDIT: Stavfel ! Redigerad 29 juni, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han är så jävla gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Darin är sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mörda apan och stoppa en mick i arslet på han...HAN SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag håller med er Darin(GAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!) suger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mörda apan och stoppa en mick i arslet på han...HAN SUGER! Så dålig som det gå vara, Han börja nästan gråta när han inte vann Idol den mesen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Så dålig som det gå vara, Han börja nästan gråta när han inte vann Idol den mesen! Hahaha, vilken tönt ! Detta är min 300'ade post ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Null vote: Orkar inte bry mig om Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VOTE:NEJ !!!(Han suger !!!) Tror starkt på att han e bög! Hans texter e usla, hans röst driver mig till vansinne och det faktum att tjejer av nån orsak gillar honom gör mig mordbenägen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Null Vote. Vet inte om han är bra, har nog hört nån av hans låtar men har inte vetat om han gjort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har inte ens hört honom sjunga. Eller jo, på reklamen en gång... Yisch, inget jag skulle betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vet inte om jag hört någon låt med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nä jag bryr mig inte om han. En kul flash nedan för er som inte sätt den.. Bojkott @ Darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tur att dom flesta som har röstat har röstat på rätt alternativ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vet inte om jag hört någon låt med honom. Dom spelar hans låtar skitofta på radio! Money for nothing, och why does it rain heter dom. Skit som en svensk skulle säga, eller "the breakdown of morality" som en amerikan skulle kalla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han suger häng pung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote: inte så bra. han suger inte. Är mest sur för att han är en fjortisidol. verkar som vissa har sett knappnytt för många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Dom spelar hans låtar skitofta på radio! Money for nothing, och why does it rain heter dom. Skit som en svensk skulle säga, eller "the breakdown of morality" som en amerikan skulle kalla det! Jo den har jag nog hört. Visste inte att det var han dock. Vet nog knappt vem det är och varför det är sån jävla uppståndelse runt honom. --- Massor ungar som måste skrika ut hur mycket dom hatar honom. Lämna honom i fred om ni inte gillar skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han är väll ganska bra som artist, men jag kan inte direkt påstå att jag tycker om honom eller lyssnar på honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts