Jump to content

Coolaste Namnet

Alpha
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Hahaha ;)

Jag tror nog att du är det, lite bög i alla fall. Erkänn att om Deutche Piss-party kom till stan skulle du inte tacka nej till en saftig stock i rektum. :)

Själv tänder jag på män, barn, bajs, djur och träd.

Bra sagt dudis :D

Sökte på pottsork (dumma pottzork med Z finns ju inte :(

thermaltake_xaser2_06_kopia_478608_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara fråga en sak:E du bög eller?

(JAG ÄR ABSOLUTE INTE DET)

Du behöver en läderkeps och en latexsuspensuar, så är det bara bend over efter tvålen i duchsen och en burnout i dankvischen..

Hoppa upp på kassaaparaten så får jag bonga in dig!

Finns det igentligen något härligare än att vakna upp i globen med en äggkopp i munnen och drottningkräm imellan skinkorna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver en läderkeps och en latexsuspensuar, så är det bara bend over efter tvålen i duchsen och en burnout i dankvischen..

Finns det igentligen något härligare än att vakna upp i globen med en äggkopp i munnen och drottningkräm imellan skinkorna?

Right on, tror du vi har avskräck honom nog nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han e inte lite gay, han e ÜBER GAY!!!!!

Du verkar gilla att kalla folk "gay". Som det vore nedsättande. Jag tycker inte att det är nersättande. Tror mest att barn använder det uttrycket för att dom ratar det som är "onormalt". Gay är en sexualitet. En gay är en person som dras till samma kön. Tycker du att det är "äckligt" eller "konstigt"? Såklart tycker du det, din ignoranta snorunge.

förlåt för ignoranta snorunge, moderatorer men ni håller säkert med mig.

Troligt att folk kallar dig Slippy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar gilla att kalla folk "gay". Som det vore nedsättande. Jag tycker inte att det är nersättande. Tror mest att barn använder det uttrycket för att dom ratar det som är "onormalt". Gay är en sexualitet. En gay är en person som dras till samma kön. Tycker du att det är "äckligt" eller "konstigt"? Såklart tycker du det, din ignoranta snorunge.

förlåt för ignoranta snorunge, moderatorer men ni håller säkert med mig.

Troligt att folk kallar dig Slippy.

Jag tycker bögar e äckliga, so what?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bögar e äckliga, so what?

Sig mig - varför?

...är det själva sexet du är emot? För som du uttrycker dig verkar du ha nått emot själva människorna som är det, och om nu det är fallet så måste jag tyvärr hålla med en vis ung man som en gång (rättare sagt för en stund sen) sade - "ÅÅH! Jag hatar bakåtsträvare och ignoranta personer!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka synonymer :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Överskattade namn: Crice, Pico, Okka.

Not one bit. Vi är ju rena heliga treenigheten, g'damn it.

Bästa Namnet På Forumet: okka [Motivation: Ett namn jag förknippar med film noir, mästerregissörer, extremt bra musiksmak och allmän trevnad. Namnet är fint, även det, och väldigt finurligt då stora bokstäver inte alls används. 'Da shit with balls, som Ace Talpa skulle sagt...]

Sämsta Namnet: *insert random forum-noobnamn here* ["GTA_David8765", "SANANDREAS_MASTER1337", et cetera, et cetera...]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor