Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Slipknot = hängsnara Är det inte : Slipknot - Löpknut ? EDIT : Googlade på frenzy... hmmm ! Redigerad 30 juni, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 StellHell är faktist rätt Koolt... BTW Länken i min signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Om jag googlar på Maxz kommer det upp massa asiater och tårtor och en massa annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nä jaeger tänder på Sture_Stenhög och annat. Kära StureStenhög och Micke och a och Superstar Gayikonen Izzy Det är bara några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Är det inte : Slipknot - Löpknut ? EDIT : Googlade på frenzy... hmmm ! Jo direkt översatt är det säkert löpknut men slipknot är en sån man hänger sig i. Redigerad 30 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Googlade på oldsmobile( ) heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 JAg tycker Ronin är ett rätt coolt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Googlade på Hew Den här kom upp Nej, det är inte där jag har fått nicket ifrån, Hew är mitt efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Ooops... Redigerad 30 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sökte på jaeger =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Skulle säga Ebeeto och okka, okka mer för orsaken till namnet (sött ) Måste bara fråga en sak:E du bög eller? (JAG ÄR ABSOLUTE INTE DET) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Säger det igen: Foo tycker jag låter fräckt! Dom andra låter gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Säger det igen: Foo tycker jag låter fräckt! Dom andra låter gay. Ehh...va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Måste bara fråga en sak:E du bög eller? (JAG ÄR ABSOLUTE INTE DET) Är du allvarlig? Hur fick du för dig att fråga det? bara för att han skrev "Sött"? Haha, jag tror att du är väldigt osäker i dig själv, Du var också väldigt snabb med att säga att du inte var det.. Haha.. Patetiskt är ordet jag söker.. OnTopic: Jag gillar mitt namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Errm...Googlade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Är du allvarlig? Hur fick du för dig att fråga det? bara för att han skrev "Sött"? Haha, jag tror att du är väldigt osäker i dig själv, Du var också väldigt snabb med att säga att du inte var det.. Haha.. Patetiskt är ordet jag söker.. OnTopic: Jag gillar mitt namn.. Jag osäker?Aldrig Men han har sagt massa andra "bögsaker förut"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag osäker?Aldrig Men han har sagt massa andra "bögsaker förut"! Och vad menar du med "bögsaker"? Och det är patetiskt att vara homofob.. Som du uppenbarligen är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 JAg tycker Ronin är ett rätt coolt namn W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Måste bara fråga en sak:E du bög eller? (JAG ÄR ABSOLUTE INTE DET) Hahaha Jag tror nog att du är det, lite bög i alla fall. Erkänn att om Deutche Piss-party kom till stan skulle du inte tacka nej till en saftig stock i rektum. Själv tänder jag på män, barn, bajs, djur och träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hahaha Jag tror nog att du är det, lite bög i alla fall. Erkänn att om Deutche Piss-party kom till stan skulle du inte tacka nej till en saftig stock i rektum. Själv tänder jag på män, barn, bajs, djur och träd. Han e inte lite gay, han e ÜBER GAY!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts