CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ser honom som en liten dinosaurie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Same shit, diffrent stavning Jag håller nog med dig KilleR. Vem bryr sig om stavningen. Nej från och med nu ska jag inte klaga över hur andra stavar mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mitt namn är snyggast...uhm.. hej då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mitt namn är snyggast...uhm.. hej då Fick för mig att söka på ditt nick i googles bildsök... ^^ Lätt snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen som röstar på mig? Jag har ju samma namn som en turkisk musiksida! http://web.iwebcenters.com/tys/images/kalanpromosmall.gif Ingen som känner till Kalan Porter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 http://web.iwebcenters.com/tys/images/kalanpromosmall.gif Ingen som känner till Kalan Porter? Öh veeem är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Öh veeem är de? Förmodligen den som vann "Canada Idol".... det är vad jag tror iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Förmodligen den som vann "Canada Idol".... det är vad jag tror iallafall Lika bra som Darin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Lika bra som Darin? Nej ingen slår väll Darin? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fick för mig att söka på ditt nick i googles bildsök... ^^ Lätt snyggast! Uuuu han skrämmer mig. Han har den där blicken, om du förstår vad jag menar. Blicken av att helt plötsligt kunna stöna: "Mmmm, barn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The Dude röstade på mitt namn, delvis The Dude är coolt, gillar också StellHell, KalleR gillar jag riktigt bra också. Till The Dudes fråga: *tittar i engelskaordboken*, och ser till min fasa att det inte finns nått ord som är leftbehind i engelska, efterbliven är vad jag vet Retard (-ed). Jag tog det från Slipknot´s låt LeftBehind, gillar dock inte Slipknot längre. Men eftersom jag är skapligt igenkänd och så. Så väljer jag att inte byta ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The Dude röstade på mitt namn, delvis The Dude är coolt, gillar också StellHell, KalleR gillar jag riktigt bra också. Till The Dudes fråga: *tittar i engelskaordboken*, och ser till min fasa att det inte finns nått ord som är leftbehind i engelska, efterbliven är vad jag vet Retard (-ed). Jag tog det från Slipknot´s låt LeftBehind, gillar dock inte Slipknot längre. Men eftersom jag är skapligt igenkänd och så. Så väljer jag att inte byta ut det. Kan det vara för LEFT BEHIND är 2 ord... Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan det vara för LEFT BEHIND är 2 ord... Suck. Fan, mitt nick har ju fått två röster xPisc.. ingen som hoppar lite med synen x p i c s.. tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 ...Slipknot´s låt LeftBehind, gillar dock inte Slipknot längre... Dom heter inte Slipknot, dom heter Slipsknut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Dom heter inte Slipknot, dom heter Slipsknut. Vad skall vi göra, skratta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vad skall vi göra, skratta? Har man den sortens humor så. Kan ju finnas någon som har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Dom heter inte Slipknot, dom heter Slipsknut. Kan ju finnas dom som stör sig på onödiga inlägg. (Stell Hell @ Jun 30 2005, 02:22) Kan det vara för LEFT BEHIND är 2 ord... Suck. Om man översätter det så, så blir det Vänster Bakom, visst kanske det kan menas som efterbliven men det ska sitta ihop, och i den meningen jag har namnet , syftar jag inte på efterbliven. Puss Redigerad 30 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Dom heter inte Slipknot, dom heter Slipsknut. SLipknot är inte ens slipsknut när man översätter. Bara dålig svengelska Slipknot är väll snarare halsknut ? sån man hänger sig i? Å jag har inte sett skymten av mitt namn här alls. inte ens på den negativa listan det finns ju tillockmed en kass 3dbild hemsida som heter pottsork.nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fick för mig att söka på ditt nick i googles bildsök... ^^ Lätt snyggast! Ja, han liknar ju mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vad skall vi göra, skratta? Nah, spara skrattet till mina skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts