KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Coolaste namnet är ju ändå rut.. nickar som det lite här och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Uppdatering: Coolaste namnet: Igor Gonzales de Galdeano (cyklist) Bästa namnet på forumet: Ebeeto, okka, Pico, Crice, Panimala, Everest, Blaque, Urachez... Överskattade namn: Funnylin, StellHell, The Dude, Topp3... Underskattade namn: Tackleberry, Everest... De jag stör mig absolut mest på: GRIM(back... Nu får det räcka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Underskattade namn: Tackleberry, Everest... De jag stör mig absolut mest på: GRIM(back... Nu får det räcka... Ord, som man brukar säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kommer ingen vart med nytt nick xP. får väl hålla mig till Woozie >.<. Jag röstar föresten på Tackleberry å Ferkurz också xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hultenius är kristoffers efternamn. ohh Gud vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför får man inte rösta på sig själv? Tycker StellHell är gulligt, och jag är visst inte ensam om att tycka det. Om jag nu inte får rösta på mig själv så går min röst helt klart på Fulodum. Det är så überaegz0r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bästa namnet på forumet: Ebeeto, okka, Pico, Crice, Panimala, Everest, Blaque, Urachez... Underskattade namn: Tackleberry, Everest... Yay! Jag har ett underskattat nick Tackleberry är ganska fränt också faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om jag nu inte får rösta på mig själv så går min röst helt klart på Fulodum. Det är så überaegz0r. Haha, sant som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Pico, okka, Blaque, StellHell tycker jag är har rätt coola namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om jag nu inte får rösta på mig själv så går min röst helt klart på Fulodum. Det är så überaegz0r. Hahahah lägger till den i listan Fulodum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om jag nu inte får rösta på mig själv så går min röst helt klart på Fulodum. Det är så überaegz0r. Får bli ett w0rd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) ...CurinurOfValinor... Varför verkar folk som gillar det aldrig kunna stava till det? Kommer ihåg en gång då det fanns en likadan tråd på SweClockers, av dem som gillade mitt namn så kunde inte en enda stava till det. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Varför verkar folk som gillar det aldrig kunna stava till det? Äsch var glad att jag gillar det istället. Det är inte många som kan stav till mitt namn heller: gtapimpfoolife gtapimp... bla bla bla gtapimpforlife gtapimpfoollife gtapimp NEJ det ska vara GTApimpfoolife. Redigerad 29 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför verkar folk som gillar det aldrig kunna stava till det? Kommer ihåg en gång då det fanns en likadan tråd på SweClockers, av dem som gillade mitt namn så kunde inte en enda stava till det. Sauruman of the land of the Valar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Äsch var glad att jag gillar det istället. Det är inte många som kan stav till mitt namn heller: gtapimpfoolife gtapimp... bla bla bla gtapimpforlife gtapimpfoollife NEJ det ska vara GTApimpfoolife. Same shit, diffrent stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Äsch var glad att jag gillar det istället. Det är inte många som kan stav till mitt namn heller: gtapimpfoolife gtapimp... bla bla bla gtapimpforlife gtapimpfoollife NEJ det ska vara GTApimpfoolife. Hah, jag kan stava till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför får man inte rösta på sig själv? Tycker StellHell är gulligt, och jag är visst inte ensam om att tycka det. Om jag nu inte får rösta på mig själv så går min röst helt klart på Fulodum. Det är så überaegz0r. Jag kommer ihåg hans avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag kommer ihåg hans avatar Carl-Alfred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Sauruman of the land of the Valar? En som kan översättningen också (fast det stavas Saruman ). Egentligen är jag inte en lika inbiten Tolkien-fantast som jag var förut men nu har jag använt det har namnet så länge så att jag inte orkar byta. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (fast det stavas Saruman ) Ser honom som en liten dinosaurie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts