Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 SSL och Ronin ÅffTåpick: Nu ska jag dra och decka, måste vakna vid 05:30 imorgon. Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Funnylin Arman StellHell xstreem Frenzy Stora_Tomtefar Edit: Glömde Stora_Tomtefar Redigerad 29 juni, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ingen som har sagt Frenzy.-...nähänä! Frenzy, Hultenius ( Förr i tiden så bytta många präster namn till [socken]enius, så att Hultan är förmodlingen ättling till en präst från Hult. ) och så klart vår FUNNYLIN. Redigerad 29 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ingen har sagt Perlan... :'( Själv så gillar jag P-C, Funnylin, Stellhell, Lindström och Frenzy är rätt Coola namn EDIT: Oj.. Glömde Cortez.... Redigerad 29 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Funnylinn Du uttalar mitt namn fruktansvärt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Funnylin Azore The Dude *host*RavenE*/host* StellHell Cortez Hultenius (Det låter mäktigt:P) OT: Hur gör man sånna "pluppar" som Blues gjorde i sin lista? Jag minns att man skulle hålla in ALT och sedan slå in typ 3-4 siffror på numpaden..vilka siffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OT: Hur gör man sånna "pluppar" som Blues gjorde i sin lista? Jag minns att man skulle hålla in ALT och sedan slå in typ 3-4 siffror på numpaden..vilka siffror? Tryck på list, till höger om Code, under Close all tags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Funnylin Azore The Dude *host*RavenE*/host* StellHell Cortez Hultenius (Det låter mäktigt:P) OT: Hur gör man sånna "pluppar" som Blues gjorde i sin lista? Jag minns att man skulle hålla in ALT och sedan slå in typ 3-4 siffror på numpaden..vilka siffror? Alltså:FunnylinAzoreThe Dude*host*RavenE*host*StellHellCortezHultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Lätt Ace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Woho, tack alla som votar mig. Ska vi göra som förra gången med en omröstning sen? Andra schysta nick: ^MeTaNoLiC^ (men skippa leet-skriften) Warmedal leftbehind (betyder det efterbliven?) och.. BroDD (hårt som fan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Buffus. Seriöst det är coolt. Tack okka å GTApimpfoolife . Fast, jag som tyckte Buffus var så oseriöst xP. några egna förslag, vad tycker ni?: Bladewalker, ExoGhost å Phuxor ( ). Om ni kommer med förslag, så behöver dom inte vara ungefär som dom här. Ös med förslag, inga är för dåliga xP. iaf inte dom seriösa å dom som inte har nått med GTA å göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du uttalar mitt namn fruktansvärt fel. A, just ja.. Det var Tre n.. Funnylinnn... Hur Faaaen Kunde jag glömma det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Coolaste namnet: Igor Gonzales de Galdeano (cyklist) Bästa namnet på forumet: Ebeeto, okka, Pico, Crice, Panimala, Everest, Blaque, Urachez... Överskattade namn: Funnylin, StellHell, The Dude, Topp3... Underskattade namn: Tackleberry, Everest... De jag stör mig absolut mest på: GRIM(back... Redigerad 29 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) några egna förslag, vad tycker ni?: Bladewalker, ExoGhost å Phuxor ( ). Om ni kommer med förslag, så behöver dom inte vara ungefär som dom här. Ös med förslag, inga är för dåliga xP. iaf inte dom seriösa å dom som inte har nått med GTA å göra Illuminate, Illuminatus! Så ska det vara. Överskattade namn: Funnylin Tss, det är underskattat. Redigerad 29 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bästa namn: Ebeeto, okka, Pico, Crice, Panimala... Överskattade namn: Funnylin, StellHell, The Dude, Topp3... Underskattade namn: Tackleberry... De jag stör mig absolut mest på: GRIM(back... Tänke faktiskt ta med Tackleberry men jag glömde. Min andra vote (om man nu har en sån) går till: Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Överskattade namn: Funnylin, StellHell, The Dude, Topp3... Haha, knäckande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .coolaste namnet? Krâshdakab Baker. om det måste vara nån från forumet...vette fan...^MeTaNoLiC^ kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Coolaste namnet: Igor Gonzales de Galdeano (cyklist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Själv tycker jag Issa är ett fint namn. Libanesiskt namn, och det betyder Jesus. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bästa namn: Funnylin (Originellt som fan). Överskattade namn: Crice, Pico, Okka. Underskattade namn: Blankt. Provokationståg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts