Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Vet du vem jag menade? Min docka på datorn som faktiskt heter JudeLuder, nu måste jag reporta dig för diskriminering. Dockan Judeluder blev faktiskt ledsen. Jepp ja vet att du sa det till Mr Wise Guy för att han gjorde en likadan topic som du, fast din blev låst. Tyvärr tror ja den här blir det med EDIT : Schiida Treii Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Pfft, okka tar ju allt. Det utstrålar otvivelaktigen lugn, ilska, rädsla, sorg, glädje, bånge... you name it. Grabben hela da'n så att säga. Topp3 är trogen sekond, trea är Blaque. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skulle behöva hjälp med nytt nick, eftersom att mitt är så.. öh.. obra. krav: Namnet ska inte ha nått med GTA å göra, helst inte med nått spel alls. Seriöst!. och inte så jätte långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jepp ja vet att du sa det till Mr Wise Guy för att han gjorde en likadan topic som du, fast din blev låst. Tyvärr tror ja den här blir det med EDIT : Schiida Treii Min blev låst på min alldeles egna begäran eftersom att omröstningen var slut och nej, jag menade inte mr wise guy, jag menade min docka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag bojkottar den här topicen för min är häftigare, även om den är låst. Ditt judeluder! Som du menar altså är det dockan Judeluder som skrev tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Som du menar altså är det dockan Judeluder som skrev tråden.. Det punkt efter meningen, jag vände mig då till dockan och skrek, det var inte meningen att skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .okka, epix/scraw, Pico och Crice är coola namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Värst vad drogpåverkade folk här verkar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skulle behöva hjälp med nytt nick, eftersom att mitt är så.. öh.. obra. krav: Namnet ska inte ha nått med GTA å göra, helst inte med nått spel alls. Seriöst!. och inte så jätte långt. Ingen?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Damn, jag glömde Frenzy @Zack: ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen?.. Bad Motherfucker? =) ...en symbol a la Prince är annars ruggit tufft, fast i detta fall måste man ju ta en redan befintlig vilket är inte lika kul. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Damn, jag glömde Frenzy @Zack: ( ) Alltså jag hatar inte dig, du är en fin grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Alltså jag hatar inte dig, du är en fin grabb. Men mig hatar du? Jag tycker Arman är bäst eftersom det inte är ett milslångt ord som inte har någon betydelse, go nr 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men mig hatar du? Jag tycker Arman är bäst eftersom det inte är ett milslångt ord som inte har någon betydelse, go nr 10 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja Jag fick något i ögat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag fick något i ögat :'( Använd inte fingrarna för att ta bort det, har hört att det kan var farligt. Använd en sax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Använd inte fingrarna för att ta bort det, har hört att det kan var farligt. Använd en sax. Vad skulle jag göra utan er Moderatorer, tack EDIT : Hjälp nu kommer det röda vattnet ut Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skulle behöva hjälp med nytt nick, eftersom att mitt är så.. öh.. obra. krav: Namnet ska inte ha nått med GTA å göra, helst inte med nått spel alls. Seriöst!. och inte så jätte långt. Buffus. Seriöst det är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Arman, GTApimpfoolife och Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Arman, GTApimpfoolife och Funnylin. Hell yeah, här har vi en som inte är drogpåverkad. (Inte för att det är något fel med att vara drogpåverkad. [insert massa citat av Bill Hicks]) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts