MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag hittade ett program som hette San Andreas Radio jag laddade ner det och kan nu få allt som sänd i radion:D Alla låtarna o så...Reklam passen med wiie:D Man måste stoppa i PS2 skivan så om ni inte har den så går det inte..Fler än jag som har prövat detta...det e ju ballt:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Går det bara till Ps2 Var finns det programet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Faaan, har lånat ut mitt gta sa till ps2 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Att du lyckades med att print screena muspekaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Att du lyckades med att print screena muspekaren. Ontopic: Var finns den Länk?? Offtopic:Har försökt två gånger nu det går ju inte att "print screen:a" pilen Äädit:Bild Resultat: Redigerad 29 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har försökt två gånger nu det går ju inte att "print screen:a" pilen Resultat: Ja, det är ju det jag säger Skumt att hon lyckades med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Sätter man in PS2-skivan i datorn? Sen då? Eller har jag fattat det galet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Man måste tanka programet först, Mariiiie kan väl lägga upp en länk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Man måste tanka programet först, Mariiiie kan väl lägga upp en länk?? Alltså jag e lite...Ja jag stängde ner fönstert jag hade uppe där jag laddade ner det...o nu kommer jag inte ihåg..F*N..Men jag ska söka igen o se om jag hittar det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Sätter man in PS2-skivan i datorn? Sen då? Eller har jag fattat det galet? Man sätter i den i DVD spelaren och startar programmet:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hahahahaha Skumt att pekaren syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ontopic: Var finns den Länk?? Offtopic:Har försökt två gånger nu det går ju inte att "print screen:a" pilen Äädit:Bild Resultat: Du har FC? vart bor du..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag ville bara säga att jag letar för fullt och jag ska lägga in det så fort jag hittar det...Hoppas ni inte blev sura för att jag som vanligt inte tänkte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Finns på GtaGaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Då slutar jag o leta då..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du har FC? vart bor du..? Nä, det är mina småsyskon, dom ville att jag skulle ha det på min dator fast dom har egen med nätanslutning hemma , jag bor i Jönköping, men dom bor i Skillinaryd, där jag äe uppfödd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okii... Men på tal om radio grajen om ni vill ha det snabbt o inte leta så adda mig Marie_Andersson_89@hotmail.com så kan jag skicka det till er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okii... Men på tal om radio grajen om ni vill ha det snabbt o inte leta så adda mig Marie_Andersson_89@hotmail.com så kan jag skicka det till er! Jag tror jag letar upp programet ändå, men jag kan adda dig ändå(Roligt att ha kontakt med lite GtaSajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okii... Men på tal om radio grajen om ni vill ha det snabbt o inte leta så adda mig Marie_Andersson_89@hotmail.com så kan jag skicka det till er! Jag ska nog adda dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tror jag letar upp programet ändå, men jag kan adda dig ändå(Roligt att ha kontakt med lite GtaSajtare Ja det får du gärna göra..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts