eliizar Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har ni hört dem? jag postar några låtar här sen kan ni komentera dem på efterhand hem.passagen.se/eliizar/smko.mp3 hem.passagen.se/eliizar/smks.mp3 http://smk.ko2000.nu/mp3/sama2004/02._kine...n_pa_kusken.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har bara hört Övningsköra, den är bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 När jag såg Rubriken "Slagsmålsklubben" trodde jag att man skulle starta en klubb, typ som "Fight Club", Där gtasajtare står och slår varandra.. En snabb Tanke Bara... Ontopic: Nej, Jag har inte hört dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) När jag såg Rubriken "Slagsmålsklubben" trodde jag att man skulle starta en klubb, typ som "Fight Club", Där gtasajtare står och slår varandra.. En snabb Tanke Bara... tongue.gif Ontopic: Nej, Jag har inte hört dom.. Typ alla jag har visat dem för har typ trotta samma sak Redigerad 29 juni, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 SMK äger... Dock har jag inte så många låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Trodde det var en TOPIC där sura gtasajtare skulle ha sina duster med varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har alla! dom e as bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 När jag såg Rubriken "Slagsmålsklubben" trodde jag att man skulle starta en klubb, typ som "Fight Club", Där gtasajtare står och slår varandra.. En snabb Tanke Bara... Ontopic: Nej, Jag har inte hört dom.. I nån låt har dom med citat från Fightclub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 I nån låt har dom med citat från Fightclub Den e kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den e kass Länge sen jag lyssnade på smk, kommer ej ihåg... har för mig att stora farliga rumdprojektet går åt pipan var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Min favorit är "smart drag mr Christer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fan era jävlar... ni har fått mig att börja lyssna på SMK igen KKKKK Come On! är riktigt skön 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Haha dom har så sköna namn på låtarna.. tjeckien slovakien o tillbaka eller va den heter... men man ska passa sig när man sitter o lyssnar på dom i nån timme blir man lätt hjärntvättad av musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fan era jävlar... ni har fått mig att börja lyssna på SMK igen KKKKK Come On! är riktigt skön Kan det vara min playlist som lockade. SMK är ett så underbart band så det finns inte ord! Älskar deras stuk, rytm, melodi, låtnamn. ALLT. Har 4 album och ett par låtar som jag inte hittat album till och av alla låtar har jag inte hittat någon dålig låt. Alla är bra och en del är skitbra! ÄLSKA SMK FOR LIFE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Kan det vara min playlist som lockade. SMK är ett så underbart band så det finns inte ord! Älskar deras stuk, rytm, melodi, låtnamn. ALLT. Har 4 album och ett par låtar som jag inte hittat album till och av alla låtar har jag inte hittat någon dålig låt. Alla är bra och en del är skitbra! ÄLSKA SMK FOR LIFE! Dels det, och denna tråden, blev för mkt smk för att kunna låta bli Jag har albumen: Slagsmålsklubben - den svenske disco Slagsmålsklubben - fest i valen 2001-edition Slagsmålsklubben & Frej (kasst hiphop-skit) Slagsmålsklubben - Hit me hard Slagsmålsklubben - Sagan om Konungens Årsinkomst Redigerad 30 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Går det att köpa skivorna i butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Går det att köpa skivorna i butik Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kommer beställa från cdon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts