Hades Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skulle någon kunna markera ut detta på en karta eller bara säga var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bakom Zeros affär i San Fierro ska det finnas en, tror jag.. annars finns det en bakom en bensin mack nere vid hamnen.. rakt framför det stället där man snor Hydran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Annars kan du modda så den kör i trafiken..det har jag:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen vid Z kan du markera ut den på kartan hittar ingen i hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kolla gärna Andvändbara länkar/information eller San Andreas FAQ innan såna här trådar. http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 Den länken hittas i Andvändbara länkar och visar var vissa fordon kan hittas, gokarten inkluderad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kolla gärna Andvändbara länkar/information eller San Andreas FAQ innan såna här trådar. http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 Den länken hittas i Andvändbara länkar och visar var vissa fordon kan hittas, gokarten inkluderad. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen vid Z kan du markera ut den på kartan hittar ingen i hamnen. Dom e där jag sa, men du måste ha klarat storyn för att dom ska spawna där tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kolla gärna Andvändbara länkar/information eller San Andreas FAQ innan såna här trådar. http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 Den länken hittas i Andvändbara länkar och visar var vissa fordon kan hittas, gokarten inkluderad. LOL man ser ju knappt vilka fordons som finns där det är flera på samma ställe.. Ser ut som en klump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Du kan ju zooma in EDIT : eller oj.. JAg trode det var den kartan man kunde vä'lja va som kunde synas på den :"> Redigerad 29 juni, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vid Mad Dog's Crib. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts