Mr GTA Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har ni nåt bra tips om hur man klarar 8 track (racet i stadion i LS). Bilen går ju bara sönder! OBS: utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Krocka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har ni nåt bra tips om hur man klarar 8 track (racet i stadion i LS). Bilen går ju bara sönder! OBS: utan fusk Jag laddade upp min MP5 och gjorde Drive-Bys på dom andra bilarna. Sen när skotten var slut så gjorde jag P.I.T Manöver på resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja har för mig att man inte skulle krocka typ Nämen jag har hört nåt kommer inte på det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) .bara att köra.. vad är svårigheten? låt bli att smälla bilen allt för hårt bara.. svinkul bana att drifta runt när man ligger 1'a Redigerad 29 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag laddade upp min MP5 och gjorde Drive-Bys på dom andra bilarna. Sen när skotten var slut så gjorde jag P.I.T Manöver på resten. Vad är P.I.T ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad är P.I.T ? :"> .när man vänder runt en annan bil genom att trycka lite lätt på den andres bakskärm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jasså de visste ja ju.. inte namnet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om du fuskar så använd slowmotionn fusket...Min lillebrorsa säger att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Som sagt, krocka inte och prova gör drive-bys. Off topic: ^MeTaNoLiC^, blir det bättre om du börjar meningarna med en punkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts