Diezl Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan ingen ge mig någon kritk på va jag kan ändra?? Oops tog inte bort allt jag skulle ta bort ... När jag skrev så såg jag inte några fälgar på bakhjulet men sen såg jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest morsan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den var ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tycker du ska förlänga avgasrören en bra bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tycker du ska förlänga avgasrören en bra bit Hur långt då ungefär visa gärna på bild och om jag förlänger ska jag göra något snyggt slut på det eller bara ha raka vanliga rör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan ju titta på min bild som jag gjorde 2sek, dvs, förlänga styret ytterligare?? Här http://img299.imageshack.us/img299/9813/bike6tr.png Kanke inte är så snyggt men det kan kanske bli snyggt, du kan la titta på det å säga nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hur långt då ungefär visa gärna på bild och om jag förlänger ska jag göra något snyggt slut på det eller bara ha raka vanliga rör?? Du ska ha raka rör som där .. gör så dom går till slutet av bakskärms hållarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jo det har inte blivit så mycket gjort på chopper pga dator problem men nu e allt klart med datorn så nu tänker jag forsätta me den... ... det jag har gjort sen sist e väll att förlänga avgas rören och texturerat bromsar Redigerad 9 augusti, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Snyggt! Ser väldigt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Riktigt snygg motorcyckel! Prova den här som avgasrörstextur(PCJ600 från VC): http://img112.imageshack.us/img112/1454/pcjavgasrr8jf.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag kunde inte lägga ut en bild som skulle förklara hur du skulle göra I \ I \-------------------------- I I------------------------------ fattar ni kanske litermer rundare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo det har inte blivit så mycket gjort på chopper pga dator problem men nu e allt klart med datorn så nu tänker jag forsätta me den... ... det jag har gjort sen sist e väll att förlänga avgas rören och texturerat bromsar Fan va snygg. Skulle du inte tänka dig göra en fet serie med choppers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) @ Gta:::SA - Du menar kanske att avgasrören ska vara snesågade där bak istället för raka i änden? Redigerad 9 augusti, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Avgasrören ska sluta där baksärmshållarna börjar men tänk även på att om man skulle stegra så får avgasrören inte ta i marken annars hallelulia va najjsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nämen att på övre sidan I\ af I \---------------- ad I------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Riktigt snygg! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo jag skulle tänka mig att göra några olika modeller på choppers men det kanske tar tid... vill göra klart en i taget @ Gta::::Sa så fattar jag inte alls va du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .sry för dubhbel post Jag har börjat på en annan chopper det röda kladdet e en bild av hur den kmr att se ut klar jag hadde tänkt ha motiv lackad tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .sry för dubhbel post Jag har börjat på en annan chopper det röda kladdet e en bild av hur den kmr att se ut klar jag hadde tänkt ha motiv lackad tank Den kommmer blit feeeeT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fan du e grym ju riktigt snygga hojar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Lite mer uppdatering... det som e kvar innan jag börjar göra massa detaljer e lite små justeringar överallt den e på 21000 faces och medan chopper #1 har 27500 faces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts