Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Riktigt snygg Copstar BTW rätt länge sen man såg dig här på forumet... var har du hållit hus? Jag har inte skrivit nått men jag har läst va NI har skrivit hela tiden btw ser fotpinnana bra ut ? jag kommer väll få justera styret o allt när det kmr ett dff filter till sa EDIT: min är en chopper eftersom jag byggde den efter en bild från chopper-byggar hemsida Redigerad 29 juni, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Coooooolt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Styret var lite kantigt.. runda till det och lägg till koplings handtag eller om de e hand broms? o lite vajrar eller hur det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Tycker det ser väldigt snyggt ut Redigerad 29 juni, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Styret var lite kantigt.. runda till det och lägg till koplings handtag eller om de e hand broms? o lite vajrar eller hur det stavas Jo styret ska ändras senare imorron. Edit tkr ni jag ska ha längre framgaffel som bild 1 eller som vanligt bild 2 ?? Redigerad 29 juni, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jo styret ska ändras senare imorron. Edit tkr ni jag ska ha längre framgaffel som bild 1 eller som vanligt bild 2 ?? Första valet såklart..annars är det ingen chopper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 1'an helt klart.. fast gärna aningen längre gaffel ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ännu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Shit Copstar !!! Det är ju skitvackert ! O ang. styret så håller jag med dom andra om alternativ 1 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 1:an helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Riktigt snyggt.. har varit sugen på att göra en chopper eller någon HD av något slag jevligt länge nu. Dags att starta upp Zmodeler snart igen Edit: Tycker du ska göra ett SS luftfiler på.. Ser ut som du börjat på det Redigerad 29 juni, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håller med resten den är snyggare med 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag valde 1:an och förlängde lite till och så har jag gjort broms/kopplings handtag och wiren till bromsen men ska jag färga broms grejerna (dom som sitter på bromsskivan) till samma som karossen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Go, Copstar,go! Du har alltid ägt på den här delen av modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag valde 1:an och förlängde lite till och så har jag gjort broms/kopplings handtag och wiren till bromsen men ska jag färga broms grejerna (dom som sitter på bromsskivan) till samma som karossen?? Snyggt! ja det kan nog bli snyggt att ha dom i samma som karossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag valde 1:an och förlängde lite till och så har jag gjort broms/kopplings handtag och wiren till bromsen men ska jag färga broms grejerna (dom som sitter på bromsskivan) till samma som karossen?? Grym size på den där framgaffeln! Bromsok är ju ofta rödfärgade då det gäller påkostade bilar, men jag har gjort lite snabb undersökning och kommit fram till att det valigaste inom choppers är att bromsoket har samma färg som fälgen och bromsskivan. Ofta kromat, alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Grym size på den där framgaffeln! Bromsok är ju ofta rödfärgade då det gäller påkostade bilar, men jag har gjort lite snabb undersökning och kommit fram till att det valigaste inom choppers är att bromsoket har samma färg som fälgen och bromsskivan. Ofta kromat, alltså... Jo jag testade att ha kromade men det såg så tråkigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är vid såna här tlfällen som man önskar atrt man hade sa till pc... u Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är vid såna här tlfällen som man önskar atrt man hade sa till pc... u Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts