Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ok... jag har gjort en chopper men jag behöver lite hjälp med texturer till den. det som jag behöver hjälp med är texturer till avgas röret, vad e det för typ av texturer man ska använda till det, e det bild texturer från en bild eller ska man göra egna och isåfall hur ?? btw. jag vet hur man texturerar, men inte va man ska ha för texturer Den e på 23 000 faces (vilket jag tkr e ganska lite ) Ge mig kretik på vad som kan förbättras oxo jag blev ganska nöjd med reflektionerna lite mörka dock Redigerad 29 juni, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 SNYGG!!!! Hur lång tid tog det att göra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) SNYGG!!!! Hur lång tid tog det att göra den? Hmm jag gjorde den när jag var sjuk i en vecka(för några veckor sen)så jag satt väll dygnet runt och sen har jag inte gjort nått på den pga att jag spelat gta:sa... men så tänkte jag forsätta nu Redigerad 29 juni, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ser j*vligt fint ut, tycker reflektionerna e perfekta det ger en mettalic/camelont lack känsla över det hela, tycker du skall ha kromade avgasrör/motor, lite svårt o få till krom snyggt men testa dig fram genom att göra i photoshop finns ett sådan "filter" annars försöker du hitta en bild på något kromat o så klipper du in o lägger det i texturen, bromskivorna kan du ju klippa från ett fotografi, annars tycker jag det ser riktigt vackert ut en klar femma riktigt bra kom på att de kan va bra att göra en bromslampa, en liten iaf, annars blir det väl bara en röd kub som lyser bakom när man bromsar, kanske iof inte e så farligt,tycker inte det gör ngt att folk sitter på skärmen (angående det som står nedan) det förstör nog bara utseendet att lägga in den som tvåsitsig Redigerad 29 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du borde göra den 2 sitsig...annars sätter sig väl passagerare på bakskärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du borde göra den 2 sitsig...annars sätter sig väl passagerare på bakskärmen? .ska folk tvunget åka med får dom väl finna sig i att sitta på bakskärmen blir ju fult med en sockerbit där.. snygg var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du borde göra den 2 sitsig...annars sätter sig väl passagerare på bakskärmen? Jag kanske kan göra så att dom sitter i varandra eller så att dom sitter välldigt trångt på sadeln det beror på hur mkt modelerana har ändrat på sig från vc till sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Mycket snygg... Redigerad 30 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan ingen ge mig någon kritk på va jag kan ändra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan ingen ge mig någon kritk på va jag kan ändra?? Kanske göra fotstöd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men vart sittre fotstöden på en mc da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Cj/Tv får la nöja sig med avgasröret att ha fötterna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bakom bromspedalen & växelpetaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jävligt snyggt Copstar. Känns som om du varigt inaktic här på forumet. Jag har iaf inte sätt dig på ett tag. Har du blockat mig på msn eller har du inte varit online på sistonde. Jag och oskarofrya håller på med en mod till vc vill du joina? Logga in på msn så kan vi snacka. Jäkla snygg MC iaf. EDIT: Haha sorry glömde att det var du som hette "Ingen" på msn Redigerad 29 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Riktigt snygg Copstar BTW rätt länge sen man såg dig här på forumet... var har du hållit hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .fotpinnar/växelpetare/broms"pedal" och kopplings/bromshandtag får du ordna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Snygg passar till min hood tröja jag gjorde nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den var fin, tycker inte den behöver mer texturer mer än hand gräppet och sadeln, men tror du pedsen och cj kan nå styret? det sitter lite longt fram gämfört med dom i spelet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ok... jag har gjort en chopper men jag behöver lite hjälp med texturer till den. det som jag behöver hjälp med är texturer till avgas röret, vad e det för typ av texturer man ska använda till det, e det bild texturer från en bild eller ska man göra egna och isåfall hur ?? btw. jag vet hur man texturerar, men inte va man ska ha för texturer Den e på 23 000 faces (vilket jag tkr e ganska lite ) Ge mig kretik på vad som kan förbättras oxo jag blev ganska nöjd med reflektionerna lite mörka dock Inte för att vara petig, men ska inte choppers ha mycket längre styre? Typ så här: Förutom det felaktiga namnet verkar den asbra dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hans är en chopper, darkjack utaladej inte om saker du inte ver någonting om Redigerad 29 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts