Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De uppdraget är pissenkelt ellerhur? Men den ¤%¤/##"% i mitt SA är seg så att sega Madd Dogg hinner före mig och OG Loc har redan kommit till båten då jag inte har hunnit få fart! De ska inte vara så. Så kan någon stor spelare som har bra Voxer skillz klara missionet åt mig?GTASAsf4.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Är det när OG Loc simmar först till en båt och du kommer lite efter och tar den jämte och börjar jaga? I så fall är det inte nån bugg utan det är så bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Är det när OG Loc simmar först till en båt och du kommer lite efter och tar den jämte och börjar jaga? I så fall är det inte nån bugg utan det är så bara ^^ Nej iinte så. Men han får världens fart direkt. Typ som att han får nitro och min kära Vortex klarar bara 10 Km/h enligt Speedometer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Kan någon klara missionet?GTASAsf4.b Redigerad 29 juni, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja om du skickar mig ett PS2 Memory Card med Posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja om du skickar mig ett PS2 Memory Card med Posten... Som du kanske ser i hans bifogade fil så är det PC versionen han spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja om du skickar mig ett PS2 Memory Card med Posten... Jag har redan klarat 100% till PS2 så tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Är det när OG Loc simmar först till en båt och du kommer lite efter och tar den jämte och börjar jaga? I så fall är det inte nån bugg utan det är så bara ^^ Ja,märkte det jag med. Man skall inte kunna ta fast OG,utan han ligger före en hela tiden. Men det att Madd Dog hinner före, WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har redan klarat 100% till PS2 så tyst! WOW! Det har säkert bara några miljoner gjort...Minst 500 på forumet...(Jag hade 100% efter 13 dagar) Om det nu är så lätt så borde du väl inte ha några problems... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag menar PC ditt...... ahh Madd Dogg är seg men min Vortex är segare än hans ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om inte någon har gjort missonet åt dig så kan jag försöka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Om du inte fått en fil ännu... Btw, klarade på första försöket. ^^ Redigerad 29 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) WOW! Det har säkert bara några miljoner gjort...Minst 500 på forumet...(Jag hade 100% efter 13 dagar) Om det nu är så lätt så borde du väl inte ha några problems... Tyckte du det verkade som han helt seriöst ville skryta för dig? BTW att skryta om att man är bra på tv-spel är väl ändå inget man vill göra Redigerad 30 juni, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 WOW! Det har säkert bara några miljoner gjort...Minst 500 på forumet...(Jag hade 100% efter 13 dagar) Om det nu är så lätt så borde du väl inte ha några problems... Jag har märkt mer och mer att du är väldigt mallig och stolt över dig själv jävligt mkt, och trycker ner på andra väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack Cortez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[NeoN]=- Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Green goblin varför ljuger du att du har klarat 100%???? du har inte san på PS2 och för de andra du körde hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 =-,Jun 30 2005, 12:27] Green goblin varför ljuger du att du har klarat 100%???? du har inte san på PS2 och för de andra du körde hos mig. Offtopic: Green_Goblin -> Pwned med den raden. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har exakt samma problem, inte kul jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) De uppdraget är pissenkelt ellerhur? Men den ¤%¤/##"% i mitt SA är seg så att sega Madd Dogg hinner före mig och OG Loc har redan kommit till båten då jag inte har hunnit få fart! De ska inte vara så. Så kan någon stor spelare som har bra Voxer skillz klara missionet åt mig? Jag har exakt samma problem, inte kul jag vet! Vortexen går hur sakta som helst och OG LOC bara kör ifrån en och Mad Dog kör också om en.. EDIT: skit samma Redigerad 8 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts