T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ett vapen i Resident Evil heter"Killer7" Redigerad 1 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Hur kan ni gilla sånna där spel det ser så dåligt ut så att det säkert skulle passa bra i N64. De hade kunnat satsa mera på grafiken. Redigerad 2 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har du tittat på bilderna eller videon, jag tycker ialafall att det är väldigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Spelet skulle vara bra om grafiken skulle vara bra det e ju inte 3D. Redigerad 2 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) http://cube.ign.com/articles/630/630908p1.html Mhm, vad är detta...jaha, 8.1/10 av IGN. Readers Review...9.2/10!!! Då är det inte så dåligt Now Thats sarkasm! Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ett vapen i Resident Evil heter"Killer7" Kan bero på att han som har gjort Resident Evil (Sinji Mikami) har också gjort Killer 7 Redigerad 2 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 GAAAH old topic men skitsamma, tar hellre upp den här än att göra en ny. Men är det nån som har köpt det eller spelat det eller så för jag börjar bli lite mer intresserad av att skaffa det. Ja jag vet att jag sa att jag inte tänkte skaffa det då , men man kan ju ändra sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 SPELET FICK TYP 2/10 I BETYG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 SPELET FICK TYP 2/10 I BETYG So what Man ska inte gå efter betygen, det är vad man själv tycker om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Detta spel verkar flummigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 "Fear And Loathing In 3D", eller vadå? Verkar ju vara ett riktigt härligt spel, om ändå ekonomin tillåtit så skulle jag inhandla. Sannolikt, i alla fall. Skulle inte köpa det för dess "enorma spelglädje", utan för den ickelinjära flumstoryn som skulle ge mig huvudvärk och ett fånigt leende. Och jag skulle sjunga klarare än Guds egna fågelkör, och ni skulle lyssna till min stämma. Aldrig mer skola ni vända bort från eder Herres ansikte, ty min sång skulle vara klarare än allt annat. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts