Vice City 1 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Är det någon som vet varför? En del är mörklila och en del är ljuslila. Det är bara medlemar av de andra gängen i de mörkare fälten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Eftersom det är ljusre brukar det vara mindre gängmedlemmar där. Men vänta tills det kommer några så är det bara at ta över. De ljusare områderna brukar vara lite enklare att ta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Måste man ta över allt? inklusive även det gula ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Måste man ta över allt? inklusive även det gula ? Inget säger att man måste, men vill du ha mer pengar på den ikonen vid Grove Street ja då är det bara å ta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Kan man ta över territorium när som helst i spelet? Hur gör jag isf för att ta över? Det var ju en period i storyn då man kunde ta över, men jag tog inte över någonting då. Är det försent? EDITERAT: Ursäkta att jag "lånar" din tråd litet, Vice City 1! Redigerad 2 juli, 2005 av Eindpeng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej det är inte för sent.. Spoiler : Du kommer få ta över igen i slutet på spelet.. Inför ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej det är inte för sent.. Spoiler : Du kommer få ta över igen i slutet på spelet.. Inför ett uppdrag. Aha, okej, då var det som jag trodde då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts