JMC Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Har du blivit utsatt av Antipiratbyråns otillåtna registrering av personuppgifter och lagöverträdelser och fått hotbrev? Jens of Sweden samlar just nu ihop drabbade personer för att föra en gemensam grupptalan i domstol mot Antipiratbyrån. Gå in på derras hemsida och skriv in din mail så återkommer dom med mer information. www.jensofsweden.com EDIT: på Fredag (1 Juli) blir det olagligt att tanka hem och EFTER sommaren höjer dom priserna på CD o DVD skivor. Så är det. Nu vet alla det. Redigerad 29 juni, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du blivit utsatt av Antipiratbyråns otillåtna registrering av personuppgifter och lagöverträdelser och fått hotbrev? Jens of Sweden samlar just nu ihop drabbade personer för att föra en gemensam grupptalan i domstol mot Antipiratbyrån. Gå in på derras hemsida och skriv in din mail så återkommer dom med mer information. www.jensofsweden.com Go JoS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jens Of Sweden är vad man brukar kalla en "ful fisk". Jag gillar inte honom, osympatisk som få...tihi. ...jag är dock inte emot fildelning (även fast jag knappt utövar det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det blir väl olagligt att tanka hem efter första juli? det är väll även då alla cdr skivor blir dyrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det blir väl olagligt att tanka hem efter första juli? det är väll även då alla cdr skivor blir dyrare? Nej efter sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej efter sommaren Dyrare Cdr eller tanka? är det olagligt att tanka porr sen? typ amatör förde har dom ju inte direkt upphovsrätt till. eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jens Of Sweden är vad man brukar kalla en "ful fisk". Jag gillar inte honom, osympatisk som få...tihi. Haha, sant. PR-kåt (eller kanske mediakåt?) som få också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej efter sommaren Niet 1 Juli alltså på fredag blir nedladdning kriminellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Haha, sant. PR-kåt (eller kanske mediakåt?) som få också... Det sista du sade (om PR-kåt) stämmer och är vidrigt. Hur vet man att APB lagrat information om en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jens Of Sweden är vad man brukar kalla en "ful fisk". Men vi kom ju överens om Pat smear :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 PR-kåt (eller kanske mediakåt?) som få också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jens Of Sweden är vad man brukar kalla en "ful fisk". Jag gillar inte honom, osympatisk som få...tihi. ...jag är dock inte emot fildelning (även fast jag knappt utövar det). JoS rockar fett! Har en av deras MP3-spelare, och det kallar jag bra prylar! Valuta för pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 JoS rockar fett! Har en av deras MP3-spelare, och det kallar jag bra prylar! Valuta för pengarna!!! De snackar om killen. Jens Nylander... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De snackar om killen. Jens Nylander... ...som bor i Västerås. Det är bra att han tar tag i sånt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men vi kom ju överens om Pat smear :'( ...han har dock inte ensamrätt =) Pat smear är mer en "ful fisk" vid utseendet, han kanske är jättesnäll =) Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bra, ju mer motstånd Antipiratbyron får desto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Niet 1 Juli alltså på fredag blir nedladdning kriminellt... Men han pratade om när dem höjer priset på CD-skivor och DVD-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men man kommer kunna ladda ner som vanligt eller kommer det inte finnas något att ladda ner eftersom det är olagligt? Är inte så insatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men man kommer kunna ladda ner som vanligt eller kommer det inte finnas något att ladda ner eftersom det är olagligt? Är inte så insatt. DU kommer att kunna ladda ner som vanligt, det är ju i princip inte särskilt många som bryr sig om den nya lagen som träder i kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Niet 1 Juli alltså på fredag blir nedladdning kriminellt... Vi snackade om prishöjningen på CD och DVD skivor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts