oldsmobile Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) ja vem är "ForumBot" Redigerad 29 juni, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 ja vem är "ForumBot" Av ren nnyfikenhet, varför undra du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 SÖK! Sökte och hittade bara det här. den topicen säger ju inte så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det kanske är en bot? Duuh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det kanske är en bot? Duuh.. Ok men vadå en som testar eller? OFF-TOPIC:Vad betyder BTW eller var det BTB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OFF-TOPIC:Vad betyder BTW eller var det BTB? "BTW" betyder "By the way". "BTB" vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 "BTW" betyder "By the way". "BTB" vet jag inte. BTB e ingen förkortning.. till nått.. bara 3 bokstäver .... tror jag xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Sökte och hittade bara det här. den topicen säger ju inte så mycket.. Va dåligt du söker isåfall. Här är en utmärkt förklaring skriven av Hultenius: 3. ForumBot - Reserverat utrymme för en eventuell bot --- BTB är en förkortning av bromtymolblått i kemisammanhang. Redigerad 29 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) BTB är en förkortning av bromtymolblått i kemisammanhang. ok jag trode tet typ bettyde back to busnis(ursectar är kass på engelska) Edit."ursäkta" så är du nöjd nu Slippy ( ) Redigerad 30 juni, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) (ursecktar är kass på engelska) Ursäkta heter det du e visst kass på svenska oxo Redigerad 30 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Så är du nöjd nu?? VA!!VA!!VA!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts