Miami_Gold Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Går det att ha släp? För det går väl på ps2 ? Med traktorn eller lastbilen, bara kul o veta. Kan man testa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jaa backa mot det sakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja man kan på PC o Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan man göra det med traktorn ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jo, det går med traktorn, jag gjorde ett släp på 15 traktorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ungefär som bärgningsbilar, jag har också testat att haka fast massa traktorer efter varandra , ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag brukar ta snutbilen på kroken mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hehe jo, jag körde runt Helenas hus (flickvännen) där åker runt massa traktorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts