Speeder Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Ett spelfuskforum som alla "fuskare" kan prata med varann om spelfsk och byta fusk med varann skulle vara populärt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 onödigt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Uhm, jo.... För jag tror att majoriteten här på forumet är emot fusk och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Varför ska man byta fusk med varandra när alla finns på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ne du vet det finns fler fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ne du vet det finns fler fusk De har bara andra namn eller så är fusken till Gameshark eller Ultimate Cheat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 det finns två fusk till som du kanske kan skriva in på fusksidan detta är för flygande båtar ( funkar ) R2-cirkel-upp-L1-höger-R1-höger-upp-fyrkant-triangel och detta är för väldigt snabb styrning och att om man trycker på L3 så hoppar bilen triangel-R1-R1-vänster-R1-L1-R2-L1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts