Gta_Äger Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tjena kan man få motorcykelen som är med på körskolan då man ska hoppa sen göra en stoopii? Den som drar upp på bakan och att man drar i spaken ! man ba gasar! den där man får man har har alla guld kan ju inte dä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vet det är konstigt men det går inte det måste varit en special model som dom laggt in. Men man får nöja sig med nrg-500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fattar typ ingenting av det du sa. men jag fick guld på den saken. om man ska hoppa på en ramp och sen göra en stoppie. jag hoppade upp på rampen å snurrade runt åt sidan med moppen å sen gjorde en stoppie, fick guld psst. Använd kommatecken och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts