V-Master Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tjena!!! tänkte höra om de e någon som vet om the fast and the furious finns i spel??? har för mig att de har gjort de men hittar inte de någonstans... om de finns vart kan man köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tjena!!! tänkte höra om de e någon som vet om the fast and the furious finns i spel??? har för mig att de har gjort de men hittar inte de någonstans... om de finns vart kan man köpa det? Vet bara att det finns i spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 I nån Fast and the furious-film så såg man en trailer på spelet men vettefan om det finns i butiken eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Köp NFS:Undergroud istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Köp NFS:Undergroud istället W0rd, det är ju precis samma grej. Till och med introfilmen, med bron och det samma som filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har redan NFS:underground.. vart sugen att ha bilarna som e med i the fast and the furious... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts