BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) När ja öppnar låtar i gp o trycker på play.. så går den igång... men de kommer inget ljud... o ljudet e fult på i gp.. o mina högtalare e på finns de nåt i gp man kan göra? EDIT: skit i de ovanför.... nu har ja ett nytt problem... nu när ja ska öppna låtar (riktiga versionen, inte demo) står de att ja måste uppdatera för o kunna öppna dom... hur fan uppdaterar jag då? Redigerad 25 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ingen... vill verkligen få igång de.. har installerat om igen, o gått in i fliken ljud o kollat där men hittar inget.. o en massa andra flikar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 KOlla om du har tryckt på nån Mute knapp eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 KOlla om du har tryckt på nån Mute knapp eller nått. Nej.. har inte mute i på nåt.... eller menar du där nere... där man ser alla olika instrument.. så kan man kryssa i så blir rutan röd... eller finns de nåt mer på nåt annat ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har du Demoversion ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har du Demoversion ? Ja... och öh... riktiga.. eller va man säger... fast där kan ja inte spelar låtar alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ingen som vet va ja kan göa? när ja öppnar gp så hörs gp musiken i början... Redigerad 5 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ominstallera och testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Ominstallera och testa.. Ja sa ju att ja gjort de EDIT: hade ja inte alls skrivit men ja har ominstallerat.. så nu slipper nån mer säga de Redigerad 6 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nu testa ja o installera om igen.. o de kommer ju upp en ruta när man installerar o öppnar de... va ska ja välja i alla dom här sakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .på device har jag inget, annars har jag samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .på device har jag inget, annars har jag samma Vilken då? 1 eller 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Istället för o gö en helt ny topic så skriver ja i denna... nu när ja ska öppna låtar (riktiga versionen, inte demo) står de att ja måste uppdatera för o kunna öppna dom... hur fan uppdaterar jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Du *host*skaffar*host* den nyaste versionen. Jag hade samma problem ett tag. Redigerad 25 juli, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har samma problem med att d inte hörs nåt.. man hör intro jingeln men inge mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts