Bubbli Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Så du tycker alltså att en viss sorts smärta är okej men inte en annan typ av smärta? det låter ju helt ologiskt. Det är skillnad på en käftsmäll och att plocka bort hans hud. Fast jag väljer nog hudsaken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker att det är fel på hela sveriges rättsystem! Finns inga belägg för att det skulle finnas fler psyksjuka idag än för 10-15 år sedan. Men ändå, är det värre nu än för några år sedan! Det är för att folk vet att de mer eller mindre kommer undan med det! Kolla på Miajlovitch, (eller hur #¤% han stavar sitt namn) han mördar vår UTRIKES minister... Hade detta varigt i tex. italien hade han inte fått se dagens ljus igen! Det finns speciella anstalter i sverige där sexualförbrytare placeras pga att de riskerar "mobbning" på vanliga anstalter! Det är så fel... Låt dem sitta på vanliga anstalter tillsammans med andra fångar! Vi skyddar gärningsmännen mer än offret i dagens sverige! Redigerad 30 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker och har alltid tyckt att våldtäktsmän ska kastreras och i värsta fall lemlästas. Då kan dom aldrig göra om det och dom förlorar sin manlighet. När det desutom handlar om en 4-årig flicka så tycker jag det bara är absurt. Han har förstört flickans liv och hon har knabbt levt för fan. Ett skott i pannan på honom är det enda rätta när man ser alla saker han gjort. Alternativt släng in han på guatamobasen(?). Jävla kukhuvve.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker och har alltid tyckt att våldtäktsmän ska kastreras och i värsta fall lemlästas. Då kan dom aldrig göra om det och dom förlorar sin manlighet. När det desutom handlar om en 4-årig flicka så tycker jag det bara är absurt. Han har förstört flickans liv och hon har knabbt levt för fan. Ett skott i pannan på honom är det enda rätta när man ser alla saker han gjort. Alternativt släng in han på guatamobasen(?). Jävla kukhuvve.. Håller med dig att kastrering ska finnas som ett allternativ till fängelse. Men vissa, som Ulf Olsson... Komigen, killen är 55 och han kommer inte ut på minst 10 år! Han är då 65 och hemmet väntar! Är det lönt att hålla en sån tokig person levende!? In med dödstraff för riktigt grova brott! Redigerad 30 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej till en avhumaniserande fångvård. Att införa dödsstraff hade varit ett av Sveriges största misstag någonsin. Ett "Kastrera och plåga till döds" är väl det första man tänker på när man hör om en 4-åring som våldtagits av ett damp-barn, men det är inte resonerligt. Man kan inte låta ett hat inför vissa lagöverträdelser göra straffen för dessa så mycket starkare. Lås in ungjäveln nånstans, det räcker väl bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts