Gizmo04 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag funderar lite på vart man kan hitta mörkerkikare? Var ute och sprang lite och hittade en grotta, men när jag gick in såg jag absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Grotta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Coolt med en grotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Monkey Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var finns grottan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja nu skall vi inte blåsa upp det till något stort. Hmm jag såg ju inte vad det var. jag gick in en lite bit sen var hela skärmen svart, så jag gick ut igen. Jag kommer inte på vart det var nu, jag skall kolla upp det till i kväll. Det var i allafall precis snett bakom ett "spar" hus ute vid öknen och det är vatten bakom huset. Jag återkommer med bild. men det skulle vara kul om det fans mörkerkikare så man såg in i grottan eller hålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Menar du hära eller?? Den grottan hittades för LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja där kan det säkert vara. Finns det nightvision som man kan se in eller, är det bara ett litet hål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Efter vilket uppdrag kan man använda Night Vision och dom andra som finns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja där kan det säkert vara. Finns det nightvision som man kan se in eller, är det bara ett litet hål? Ja Nightvision-googles finns inne i Madd Dogg's Cribb... Dom är i ett kök av något slag och du måste gå in samma väg som du gör i uppdraget "A Home in The Hills" för att det ska vara lättast att hitta...Kan fixa en karta om någon har en blank över MDC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Menar du hära eller?? Den grottan hittades för LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE sen... Fast det är mer som en tunnel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det finns nightwishon på Zeros afär Eller det kanske är värmekikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja det var så riktigt.. Någon grotta fanns det inte men en tunnel. Jag åkte dit på dagen och sprang igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Och du kom ut i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts