MarkusE Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Inte så säker på att den heter så! men den i grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jävlar, vart kan man hitta den? Peka gärna ut på en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ser ut som en AT-400 tycker jag. Men man vet inte vad som finns i PCvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den finns i en jätte stor hangar i flygplatsen i las venturas!för att öppna porten behöver du bara ställa dig vid porten! Eller så ta ett annat flygplan eller jetpack och flyg upp på taket av hangaren då öppnas porten! det var så jag gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 GTApimpfoolife du har nog rätt den hetter kanske AT-400! lägger in en till bättre bild på den snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bah... de planet va de tråkigaste o köra... de va så segt o öh.. kommer inte på ordet.... jo... klumpigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Håller med dig brodd men det är roligt och, tqa det gå upp på max höjd dyka rakt ner i "The Strip" eller nåt annat ställe där det är mycket folk, och sen komma efter med fallskärm och kolla på katastrofen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur i tusan lyfter man det...? Det står ju jätte konstigt i den där saken och sen så går det knappt att svänga när man ska starta...TIPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Sidförflytnigsroder??(eller vad det nu kan heta)Och väldigt försöktigt och sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tack...Ska bara säga att det sprängs jätte lätt...får använda hesoyam mååååånga ggr..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gör den, det upptäckte inte jag när jag skule få ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gör den, det upptäckte inte jag när jag skule få ut den Bara jag körde upp på den rampsaken så BOOOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fick upp den i luften nu skit härlig e den värd att flyga:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wennberg Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är bra om man skall ta sig en bit. går fort som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Och kan gå ganska högt har jag för mig , roligt att hoppa fallskärm, från den,(Dyka först såklart) men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var fins den ? peka ut på karta plzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den gröna runningen..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jo,det har jag kört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är bra om man skall ta sig en bit. går fort som fan. Inte lika fort som Hydran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det där planet är grymt Dock är explotionen när den sprängs för liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts